Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Pomocy - jaki wzmacniacz do Dali 505 + Fiio X3, do ok. 1000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

poczytałem forum, powrót do przeszłości, wątek o monitorach szukając kolumn.

 

EDIT - jeśli szukacie wzmacniacza do Dali 505...to temat ewoluował i skończył się zupełnie innymi kolumnami i dobranym wzmacniaczem. Żeby nie było, że nie uprzedzałem :)

 

Nie znam się na wzmacniaczach, więc będę wdzięczny za poradę. Chcę skompletować dla siebie pierwszy zestaw stacjonarny. Jako źródło chciałbym używać w 90% Fiio X3, czasem komp. Pomieszczenie około 40 m2. Kolumny - wybrałem Dali 505 z racji dobrych opinii i ceny.

Na wzmacniacz chciałbym przeznaczyć około 1000 zł, chciałbym sensowną używkę, na której będę mógł posłuchać muzyki.

 

Czego i jak słucham - do tej pory byłem "słuchawkowy" (teraz AKG K 550). Od zestawu chciałbym dostać przyzwoitą scenę i separację, dźwięk miękki, ale nie zlewający się. Lubię kobiece wokale, dęciaki, nie lubię kiedy jest za dużo wysokich tonów, szczególnie szeleszczących (do tego musiałem przywyknąć w K550ach). Bas - wyraźny, raczej analityczny niż mocny. Nie lubię kiedy basem nawala po całej okolicy i nie przeszkadza mi kiedy jest go mniej ilościowo na rzecz jakości.

 

Będę wdzięczny jeśli podzielicie się swoim doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami, bo po paru dniach czytania z tego co wiem sen mogłoby mieć raczej coś typu Denon, Pioneer lub Grundig, a nie Yamaha do tych kolumn.

Pozdro
Piotr

Edytowane przez WIlko77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie bardzo w temacie, ale czy nie zastanawiałeś się nad kolumnami aktywnymi. Nie potrzebowalbys szukać odpowiedniego połączenia wzmacniacz - kolumny. Pytam, bo sam jestem ciekaw.

Edytowane przez side
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach