Skocz do zawartości

Doom (2016)


Spawn

Rekomendowane odpowiedzi

Co za kretyńska moda nazywać nowe części gier tak samo jak stare i potem nie wiadomo o co chodzi trzeba pisać rok wydania....

 

No to tak, odpaliłem wczoraj dooma na pc i mam z nim nastepujący problem.

 

Mam radeona 290, uruchomiłem go w api vulkan, dałem v-sync żeby mieć locka na 60fps i mam ultra mega input laga przy poruszaniu się i celowaniu (gram na padzie). Jak wyłączam v-synca to nie mam input laga, gra generuje 150-160 klatek, wiatrak wyje jak głupi a jak jest jatka to mi fpsy spadają do 120-130 ale i tak mam wrażenie jakby animacja miała mikroprzycięcia i nie jest to płynne masełko tylko takie z paskudnymi grudkami.

 

Udało mi bez v-synca zablokowac na 60 klatek animacje przez RTSS ale wtedy mam znowu ultra mega screen tearing że sie pożygać można. Wróciłem do open gl, i mam około 60-70 klatek, nie odczuwam już takiego input laga przy rozglądaniu ale chodzenie jest nie ten teges. Mam wrażenie że chłopek różnie reaguje na te same komendy, czasami szybciej rusza, czasami wolniej, mam wrażenie jakbym miał pada uszkodzonego....

 

I teraz pytanie. Czy ta gra jest w ogóle dla Was grywalna? Po tym co posiedziałem wczoraj przez godzinę to na moim sprzęcie raczej nie. Szkoda bo fajna muzyka i niezła jatka w tej pierwszej godzinie póki co.

Edytowane przez Spawn
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem na gtx760. Na ultra/wysokie FHD (trochę więcej bo na 1200). Bez problemów, przeszedłem i bardzo chwalę grę. Jeden z lepszych moich zakupów growych w tym roku. Próbowałeś na klawiaturze zobaczyć czy tak samo się porusza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki procek? To brzmi jakby procek nie wyrabiał. Kiedyś miałem jeszcze podobną sytuacje z dyskiem, ale to było lata temu więc myślę że można to wykluczyć.

 

4690k

 

 

Ja przeszedłem na gtx760. Na ultra/wysokie FHD (trochę więcej bo na 1200). Bez problemów, przeszedłem i bardzo chwalę grę. Jeden z lepszych moich zakupów growych w tym roku. Próbowałeś na klawiaturze zobaczyć czy tak samo się porusza?

 

Sprawdze wieczorem, moze rzeczywiście to po prostu mierna obsługa pada co też było by dziwne bo mam xbox one controller na kabelku który do tej pory działał plug and play w każdej grze.

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy ten sam procek, więc tutaj to nie wina procka.

 

Już odinstalowałem, bo tak to bym sprawdził na padzie od xbox360... Swoją drogą, ja nawet jakoś nie interesowałem się tym jego ruchem jakoś poważnie bo nie miałem na to czasu... Zwłaszcza że szukałem znajdek itp. Nie mniej nie pamiętam takiej sytuacji żeby np. przeskoczył mi za daleko, czy poruszył się za daleko. Nie wiem jak Ci sie potem będzie grało, ale pod koniec nie wyobrażam sobie grać na padzie w to... Mimo że jednak headshoty dużo dają. Wyzwania run- tym bardziej, potem są trudne bardzo niektóre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wprawdzie grałem tylko w demo ale na i5 2500+gtx960 4GB+8GB DDR3 na ultra detalach w 1080p śmigało w stałych 60 fps, bez przycięć, bardzo płynna rozgrywka. Demko było postawione na dysku ssd.

Edytowane przez tybysh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra poszperalem i sie okazalo ze jak zainstalowalem we wrzesniu tak lezalo nigdy nie odpalone i rzeczywiscie nie mam aktualnego patcha lub patchow. Sie sciagaja 22 giga... Zobaczymy co to da.

 

 

 

 

 

EDIT

Patch zainstalowany, mozliwe ze troche zmniejszyl problem input laga w vulkanie z vsync ale go nie zlikwidowal.

 

Problem za to jednak nie wystepuje w open gl z vsync. Klatek jest mniej ale nadal 60fps na ultra jak skala sie trzyma.

 

Co do dziwnego chodzenia za to juz wiem o co chodzi. Na pc grajac klawiatura mamy 3 stany: stanie w miejscu, bieganie albo chodzenie z wcisnietym dodatkowym klawiszem.

 

Problem na padzie jest taki ze tez dali tylko te 3 stany. A wiec zamiast normalnej obslugi pada gdzie jest powiedzmy nieskonczona ilosc predkosci poruszania (im dalej galka tym szybciej) to mamy najpierw spory deadzone, potem chodzenie a potem od razu bieg i nie da sie tego wyczuc co i kiedy. Nie przeszkadza to podczas walko gdzie sie tylko biega ale podczas eksplorowania i lazenia po waskich platformach juz tak. Zeby bylo smieszniej nie ma mozliwosci ustawien deadzone... A zeby bylo najsmiejszniej znalazlem watek gdzie ktos napisal ze tak samo jest na konsoli... Facepalm :)

Edytowane przez Spawn
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności