Skocz do zawartości

Adapter Bluetooth do podłączenia słuchawek


dariusd

  

  1. 1. Który adapter Bluetooth lepiej kupi??

    • Samsung Level Link
      0
    • Avantree Clipper
      0
    • inny - jaki?
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chciałbym poradzić się, który przenośny adapter Bluetooth (z wbudowanym akumulatorem i przypinany na klips do ubrania) do słuchawek będzie lepszym zakupem w chwili obecnej:

Samsung Level Link, dostępny w komplecie ze słuchawkami za ok. 150zł

czy

Avantree Clipper, również ze słuchawkami, za 35zł mniej ???

 

Z tego co wyczytałem w Internecie (aż tak dobrze nie znam się na takim sprzęcie) znaczenie mają tutaj m.in.:

wersja Bluetooth (Samsung - Bluetooth 3.0, Avantree - Bluetooth 4.0),

obsługa aptX (zarówno Samsung jak i Avantree ją mają, Samsung - low latency, Avantree - chyba bez low latency)

i AAC (Samsung - tak, Avantree - nie znalazłem nigdzie takiej informacji).

Poza tym Avantree potrafi pracować bez ładowania trochę dłużej (ok. 30min) na wbudowanym akumulatorze niż Samsung.

 

A może polecicie jakiś inny tego typu sprzęt również warty rozważenia?

 

Zależy mi oczywiście na jak najlepszej jakości przesyłanego dźwięku (domyślam się, że koniec końców wiele zależy od słuchawek, ale w tym przypadku chodzi aby adapter nie zniekształcał/psuł przesyłanego dźwięku), niewielkich wymiarach, wadze i wbudowanemu akumulatorowi min. na 5-6 godzin słuchania muzyki.

Edytowane przez dariusd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach