Wojtek G Opublikowano 20 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Witam Niestety stało się W słuchawkach za blisko 400 zł po miesiącu użytkowania złamał się pałąk. Bardzo proszę o radę czy ktoś z Was przerabiał temat w zakresie reklamowania produktu u producenta ? Sprawę pogarsza chyba to, że słuchawki zostały zakupione na firmę, więc pozostaje mi tylko gwarancja lub kodeks cywilny - odpada ustawa dot. ochrony praw konsumenta. Liczyłem, że markowy sprzęt pożyje dłużej niż chińskie Bluedio HT Turbine, których 2 szt złamały się równie szybko. Przy okazji bardzo proszę o polecenie słuchawek, które miałyby metalowy pałąk lub jakiś metalowy rdzeń, bo nawet jeśli jakimś cudem dostanę nowe JBL, to zapewne niezwłocznie się ich pozbędę. Pozdrawiam Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Bluedio T2 mają już metalowy pałąk. Co do naprawy tych słuchawek to napisz bezpośrednio do dystrybutora. Na forum powinieneś znaleźć wątek z połamanym pałąkiem w AKG K520 - tam jest dokładnie procedura opisana (ten sam dystrybutor). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbit666 Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Jakby wymienili ci na nowe słuchawki, a chciałbyś się pozbyć tych nowych to możesz napisać do mnie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek G Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Dzięki za radę - mają wymienić, dziś odesłałem do serwisu w Katowicach a chętnych do odkupienia zapraszam na priv Za namową kolegi 'Ogoniast' zamówiłem Bluedio T2 i powiem szczerze , że straciłem zaufanie do marki JBL, jeśli chodzi o słuchawki Edytowane 25 Listopada 2016 przez Wojtek G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mewosh1 Opublikowano 11 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Również mam JBL E50BT, oraz ten sam problem. Przyjeli panu gwarancję? Jak tak, to co napisał Pan w karcie gwarancyjnej bo osobiście nie mam pomysłu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.