Skocz do zawartości

Od zera do... wzmacniacza. Czyli co muszę wiedzieć żeby zbudować pier


spay8

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Ostatnio nadszedł mnie pomysł na zbudowanie wzmacniacza, gdyż diy bardzo mnie fascynuje. Dotychczas robilem tylko jakieś recablingi. Postanowiłem że prędzej czy później to zrobię. Lecz jestem laikiem zarówno w temacie elektroniki, jak i audio. Mógłby ktoś obeznany w temacie podać jakieś linki do artykuło , książek czy kursów? Chcę posiąść wiedzę, dzięki której będę nie tylko bezmyślnie składał jakiś projekt ale też rozumiał to co robię. Czy kursy np. z Forbota mi na to pozwolą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo - zacznij od CMOYa.

https://tangentsoft.net/audio/cmoy/

 

Zrób go raz, drugi, trzeci, do momentu, w którym będziesz w stanie go złożyć krok po kroku w wyobraźni z zamkniętymi oczami.

Później zachcesz coś więcej niż CMOY z baterii, zaczniesz sam szukać informacji w internecie, grunt to dobra znajomość "obsługi" google oraz znajomość języka angielskiego.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo - zacznij od CMOYa.

https://tangentsoft.net/audio/cmoy/

 

Zrób go raz, drugi, trzeci, do momentu, w którym będziesz w stanie go złożyć krok po kroku w wyobraźni z zamkniętymi oczami.

Później zachcesz coś więcej niż CMOY z baterii, zaczniesz sam szukać informacji w internecie, grunt to dobra znajomość "obsługi" google oraz znajomość języka angielskiego.

Dzięki. Zacznę jak najprędzej. Skąd zamawiać części?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach