piecho Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, Od dłuższego czasu używałem Deezera na iOS 6.1.6, czyli wersji 4.9.6. Od kilku dni nie mogę się zalogować, sprawdzałem na 2 iPodach. Przy próbie logowania w kółko wyświetla się komunikat "aktualizacja". Czy ktoś z Was mógłby sprawdzić, czy to tylko problem z moim kontem (choć na PC działa) czy oni coś wyłączyli? Dziwne, nowe konto działa, ale logowanie przez google leży : ( Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez piecho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregio Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Może zmienili kompatybilność i obsługuje wyższe numery iOS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecho Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Jak pisałem, działa na koncie z bezpośrednim logowaniem, nie google. Jeśli ktoś z mógłby sprawdzić, czy logowanie Waszego konta przez google działa, byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecho Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Jak pisałem, działa na koncie z bezpośrednim logowaniem, nie google. Jeśli ktoś z mógłby sprawdzić, czy logowanie Waszego konta przez google działa, byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.