Clinic

Dac (combo) do 1000 zł Posiadam AKG K550 MKII+ Edifiery R2600

Recommended Posts

Budżet 1000-1200 max

Czego potrzeba- DAC (COMBO)

Przeznaczenie Gry 60% Muzyka 40 %

Zródlo- Płyta głowna msi x99 gaming 9 ack

Oczekiwania - Kompatybilności z wymienionymi głośnikami i słuchawkami

Muzyka jakiej slucham to Drum and Bass Dubstep (vocal) ewentualnie instrumental oraz hip hop :

 

Utwory Preferowane w linkach:

 

Witam kupiłem sobie miesiąc temu głośniczki ktore byly polecane na forach o tematyce sprzętu audio... przesiadłem się z Creative 7.1 Inspire T7900 (już miesiąc czasu się zastanawiam jak mogłem tego słuchać) po przesiadce na Edifiery jak dla mnie różnica jest spora. Zaznaczam ze jestem początkującym w tematyce dźwięku także proszę o wyrozumiałość i przymrożenie oka w razie jakiś gaf związanych z moimi wypowiedziami o tematyce muzycznej. Wracając do tematu, to przez te głośniki chyba załapałem bakcyla bo nie dawno kupiłem sobie słuchawki (jak w tytule AKG K550 MKII) bylem nastawiony na słuchawki wokóluszne otwarte lub półotwarte, celowalem w DT990 PRO lub ATH AD 500X ewentualnie Senki HD 598 lub DT 880 z wymienionych udalo mi sie odsłuchać 990 i HD598 i jakos w sklepie wpadly w oko te AKG 550 ktore sa zamkniete i tu sie zdziwilem bo chyba moje uszy preferują konstrukcje zamknięte.Zaznaczam ze sa to moje 1 słuchawki powyżej 300 zł, teraz do spełnienia brakuje mi tylko karty dźwiękowej lub DACA. chcialem zakupic AIM SC808 ale niestety ograniczają mnie wejścia na płycie głównej i pozostało mi coś zewnętrznego pod USB. Co myślicie o Aune x1s w jakimś artykule wyczytałem ze fajnie z tymi słuchawkami by się zintegrował NUFORCE UDAC 3 natomiast z tych tańszych wszędzie polecają AUDIOTRAK PRODIGY CUBE. Zalezy mi zeby DAC wspólgral z glosnikami i sluchawkami. Prosze o pomoc i z góry dziękuje.

 

 

 

 

Edytowane przez Clinic

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aune X1s w zasadzie poza konkurencją w kwestii przyłączeniowej. Jak wchodzi w grę przepinanie to dragonfly 1.2. Fajny, mały dac.

@Veiet - jak smsl'e które testujesz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt bedzie caly czas na biurku w domu natomiast w sklepie odsłuchiwałem właśnie na SMSLM2 i calkiem spoko. W plener preferuje raczej jakieś pchełki + ewentualnie taki DAC jaki wymieniłeś.

Edytowane przez Clinic

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aune X1s się wybitnie lubi z moimi zmienionymi k551, które są pomiędzy K550 mk1 a k550mk2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Cuba to do tej muzy tylko z wymienionym opamem na Muses8820. Auna X1S będzie bardzo dobrym wyborem, bo funkcjonalność tego urządzenia w tej kasie jest wybitna (DAC, DAC/AMP, AMP, konwerter usb-coax, obsługa DSD i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem :) ) Do tego bardzo neutralne z lekkim wskazaniem na analityczne brzmienie ale nie pozbawione muzykalności. Moim zdaniem X!S to bardzo dobry wybór z dużym potencjałem na przyszłość.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie podpisuję się pod tym co koledzy napisali wyżej. X1S to będzie best solution w Twoim przypadku. Spokojnie spełni Twoje wymagania i obsłuży sprzęt, który posiadasz, a nawet gdybyś za jakiś czas chciał pójść trochę dalej, to X1S powinien nadal dawać sobie świetnie radę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@upen

gladko Wam poszlo, OP zbytnio sie nie rzucal z watpliwosciami :) :)

 

Poczytałem sobie wcześniej trochę o tym Dacu i słuchawkach, zanim założyłem temat. Ps po co pytać a potem płakać, tzn rzucać sie z wątpliwościami .Jakas inicjatywa ze swojej strony musi byc zanim sie prosi o pomoc, a przede wszystkim szacunek do ludzi którzy poświęcają swój czas zeby ci tej pomocy udzielić,nie ten typ człowieka :) ale wiem o co chodzi sa ludzie i ludziska ^^

Edytowane przez Clinic
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję sie pod X1S, ostatnio nawet odsłuchiwałem ten DAC/AMP z dosyć wymagającymi HD600 i ..... dał radę. Spoko sprzęt za bardzo dobre pieniądze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam po dość długim czasie. Nie udzielam się za dużo na forum ale znalazłem chwile wolnego czasu i postanowiłem należycie podziękować za udzielona mi pomoc. Ludzie zaczynając swoja zabawę z muzyka i jej odsłuchem nie zdają sobie sprawy ile rzetelnej i fachowej wiedzy można wyciągnąć z forum takiego jak te, bardzo się ciesze ze tu trafiłem i ze do dzisiejszego dnia mogę dalej edukować się czytając fora jak te i cieszyć  swoim Aunem, jeżeli ktoś zastanawia się czy warto  wydać około 1200 zl na ten wzmacniacz odpowiem krótko WARTO. Jednakże przestrzegam przed pewna rzeczą możne to prowadzić do czegoś takiego :   (3majcie się i jeszcze raz DZIEKUJE )    

20180104_203252.jpg

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeden stojak na słuchawki mam  wyższy (inna firma) ogólnie nie różnią się wielkością znacznie za to 550 sa dużo cięższe i sprawiają wrażenie masywniejszych jak je się trzyma :

20180107_233750.jpg

20180107_233825.jpg

Edytowane przez Clinic
  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za foty.
Które z tych 3 modeli słuchawek wykorzystujesz najczęściej i dlaczego? ;)

I czy któreś z nich wyróżniają się zdecydowanie na + przy X1s?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do zdjęć to nie ma za co natomiast jeżeli chodzi o słuchawki to 600 dopiero wygrzewam (zakup poświąteczny heh ) także wstrzymam się od komentarza chociaż chodzi mi po głowie jakiś wzmacniacz lampowy do nich... powiem uczciwie ze jak na razie z tych 3 modeli k550 mk2  to strzał w 10 jeżeli chodzi o moje ucho. Intymność samych słuchawek i tego jak graja  z  X1S jest boska :) Określenie synergia tego zestawu jest jak najbardziej trafne dla tej pary, ten lekki mroczek przy wychodzeniu poszczególnych instrumentów w trakcie trwania  utworu przyprawia o gęsia skórkę , już nie wspomnę o izolacji z otoczeniem i uczucia tak szerokiej sceny jak w słuchawkach otwartych no i ta naturalność którą podkreśla jeszcze dodatkowo Aune... AKG K550 MK2 maja u mnie DOŻYWOTKĘ! Podsumowując to stosunek ceny tego kompletu w stosunku do tego co się dostaje kupując ten zestaw jest nie do opisania. Pozdrawiam 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • Nie masz uprawnień, żeby korzystać z Czatboxa
    Załaduj więcej