Skocz do zawartości

Szukam amplitunera do max 250 zł


ania_rose

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mam nadzieję że mi pomożecie, chcę spróbować zrobić niespodziankę mojemu ukochanemu. Niestety nie znam się na temacie praktycznie wcale, więc chciałam skorzystać z waszej pomocy smile.png Na wstępie wyjaśniam, że nie mam i w najbliższym czasie raczej nie będę miała więcej na ten projekt. Czas wytłumaczyć o co chodzi. Posiadam dwie takie kolumny (chciałam napisać głośniki, ale by było):

www.dropbox.com/sc/3ti79rtg9hf9fk8/AAAD3LRad-rSyv6YCBmHm7fea
www.dropbox.com/sc/higftdee01hucob/AACcppBW7X-Tr8j9gI5hUzKSa

Kiedyś przepaliła się wieża i zostały, mam także telewizor Samsunga z wyjściem optycznym bodajże i jeszcze wieloma innymi, model UE40ES6340. Chciałabym połączyć ten telewizor z kolumnami tak żeby zadziałały w stereo. Z tego co wiem, można coś takiego osiągnąć tzw. amplitunerem. Głośniki używane by były podczas oglądania meczów oraz słuchania muzyki, słuchania muzycznych kanałów telewizyjnych. Proszę podpowiedzcie jakie konkretnie modele mam brać pod uwagę, bo muszę już kupić, tak żeby to działało i wycisnęło coś z kolumn ( mają po 80 WATT i są trzy-drożne, ale jestem mądra). Ewentualnie doradzicie co trzeba dokupić, jakie kabelki do podłączenia z TV. Jednocześnie proszę o wyrozumiałość i nie lamentować, że się nie da!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie chcesz słyszeć że się nie da to napiszę inaczej. Prawie niemożliwe jest kupno sensownego amplitunera do kina domowego za 250zł, który jest w oryginalnym stanie i ma wejście optyczne. Niestety tylko amplitunery do kina domowego mają wejście optyczne więc amplitunery stereo odpadają. Jeżeli byś zrezygnowała z optyka to można myśleć o amplitunerze stereo. Za taką kasę da się jakiś sensowny wyrwać. W TV masz wyjście audio również po RCA więc problemu nie będzie.

 

AAA! Jak jesteś taka mądra ;) to napisz jeszcze jaką impedancję mają te kolumny.

Odnośnik do komentarza