Skocz do zawartości

Wzmacniacz sluchawkowy do dt 990 pro


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, od dawna słucham muzyki, w domu od 17 do 22 siedzę przy kompie i słucham muzyki 50/50 słuchawki/głośniki, chciałem kupić Bayerdynamic'i DT 990 Pro polecane przez wielu, sam pojadę je przetestować w sklepie niedługo, ale interesowało mnie jaki typ wzmacniacza powinienem do niego zastosować; interesuję się również informatyka ale w tym dziale jestem totalnie zielony więc proszę pisać jak do dziecka :P; ogólnie dużo muzyki typu trap/house/elektroniczna słucham dość głośno jeżeli to ma znaczenie, i w samych autobusach/pociągach siedzę po 2-3h dziennie więc jeżeli jakimś cudem byłyby wersje wzmacniaczy - przenośnych to byłbym w niebie jednak nie jest to konieczność z samego telefonu też mogę słuchać nie umrę :P, mój budżet to koło 400zł +-50.

 

Za pomoc z góry dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do DT990 PRO to polecam przenośnego C&C BH2.

Tu kupowałem. http://www.shenzhenaudio.com/c-c-bh2-portable-headphone-amplifier-battery-amplifier.html

Gra mi nie gorzej niż stacjonarne klocki z DT990. Poczytaj w sieci o nim, dla mnie mistrzostwo świata w tej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przenośne wersje tracą na mocy i wydajności, czy są na porównywalnym poziomie z 'stacjonarnymi'? Oraz czy można C&C BH2 zakupić w Polsce czy tylko za granicą?

Edytowane przez Iliketrains148
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C&C pędzi DT bez podbijania gaina czy basu. Potrafi pogonić trudniejsze słuchawki.

Niczego nie stracisz względem stacjonarnych klocków, czas pracy na baterii wg producenta do 80 h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dt990 pro w pociąg zapomnij. Jeślk już beyery to dt770 - te są zamknięte. A najlepiej wziąć słuchawki bardzo skuteczne, jak choćby ath m50. Nie trzeba wtedy wzmaka i granie z kopem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach