Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

wzmacniacz sluchawkowy akg k550 z najlepszym stosunkiem jakosc-cena


mordekaiser1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Poszukuję jak najtańszego, przyzwoitego wzmacniacza słuchawkowego do AKG K550. Moglibyście zapytać, dlaczego najtańszy, skoro już kupiłem "w miarę drogie" słuchawki? Otóż popełniłem błąd nie doinformowania się przed zakupem - czyli po prostu kupiłem na cały mój prawie budżet sprzęt, nie wiedząc, że trzeba go jeszcze "podrasować" dodatkami. Nie znam się na wzmacniaczach, co miałbym zakupić do użytku domowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - to nie są "w miarę drogie słuchawki". Są tanie i fajne. Jak na swoją cenę, wręcz b.dobre.

Po drugie - to jedne z bardziej łatwopędnych słuchawek. Pod co je podpinasz, że nie grają ?

 

Mnie grały nawet z malutkiej Sansy clip+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak zostało linknięte wyżej. Wzmacniacz Ci słabej dziurki w kompie nie uratuje - potrzebujesz dac. Do 200 zł fiio e10 używka, ewentualnie jakieś maye. To bardzo pomoże. Jak masz wyjście optyczne w kompie, to rewelacją jest sam dac - fiio d03 taishan. On naprawdę wymiata i rasuje mi dźwięk z tv. A nowy kosztuje grosze. Minus to właśnie że nie gra po usb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że przy budżecie 200zł nie warto, bo kolega nie poczuje dużego skoku jakościowego w stosunku do integry "realteka".

Wręcz przeciwnie - przy K550 nie potrzeba nic droższego, AIM do stacjonarki i więcej nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z wyrażanymi opiniami że szkoda tych 200 zł na dac dla k550. Wystarczy, że pliki muzyczne będą w formacie bezstratnym a nawet 320kb/s i gra muzyka. Choć akurat te akg "maskują" niedoskonałości i dla laika nawet jakość 192kb/s może zabrzmieć wystarczająco dobrze.