REZOK Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Dzień doberek! W zeszłym roku kupiłem u Nas w komisie słuchawki firmy AKG K619. Słuchawki były używane, ale w bardzo dobrym stanie. Miałem świadomość tego, że lubi w nich pękać pałąk, dlatego dbałem o nie lepiej najlepiej jak potrafiłem, odkładałem delikatnie na miejsce, zakładałem je na głowę najostrożniej jak potrafiłem. Nie rozginałem pałąka, chuchałem i dmuchałem. Tym większe było moje zdziwienie, jak pewnego dnia po założeniu prawa słuchawka nie przylegała do ucha tak jak powinna. Zauważyłem pęknięcie i w tym momencie mój świat legł w gruzach. Sygnatura dźwięku K619 bardzo mi odpowiada. Są na drugim miejscu w moim prywatnym rankingu, zaraz za CAL. Uszkodzenie przedstawia się następująco: Nie otrzymałem żadnego dowodu zakupu, dlatego pewnie nie ma sensu reklamować, bo pierwsze o co pytają to o jakiś paragon albo fakturę? Mam oryginalne pudełko, papiery, cały komplet, oprócz tego nieszczęsnego dowodu zakupu. Nie wiem czy spróbować reklamować, czy może lepiej samemu się zabrać za naprawę. Jeżeli druga opcja, to w jaki sposób najlepiej się zabrać za naprawę? Jakiś klej? Sugestie? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Mimo wszystko pisz do serwisu producenta, może zaproponują część zamienną w przystępnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 A na pudełku masz naklejkę polskiego dystrybutora? Jak tak, to jest szansa, że dystrybutor wymieni na nowe. Procedura wymiany jak w przypadku pałąka w K520 - opisane przeze mnie gdzieś na forum w wątku z uszkodzonym pałąkiem zdaje się użytkownika @ditko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crysis94 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Ok, opisałem sprawę na maila. W sumie znalazłem jakieś 3 adresy, ale serwis@rb.com.pl nie działa. Zobaczę czy i co odpiszą. Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez REZOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 rb.com.pl przekierowuje na jbl.com.pl, gdzie w sekcji kontakt podano: serwis@jbl.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Tam też napisałem Jakby co to biuro@essaudio.pl nie zajmują się tymi słuchawkami, tylko serią PRO z AKG. Na razie tyle wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Otrzymałem odpowiedź z Jbl.com.pl. "Witam Kartę gwarancyjną ma Pan wypełnioną z pieczątką punktu sprzedaży?" Kartę gwarancyjną mam, ale nie podbitą, to teraz kicha będzie? Jakieś propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Jakieś propozycje?Rozmawiać dalej z serwisem? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez FlameRunner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wydaje mi się, że jak napiszę, że gwarancja nie jest wypełniona przez sklep i brak pieczątki to będzie koniec rozmowy, ale nic to. Napisałem prawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Gwarancja nie musi być wypełniona, najważniejszy jest dowód sprzedaży (paragon/faktura). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crysis94 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Perul fajnie, że zadałeś sobie trud przeczytania początku tematu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Czytałem, i wiem, że brak paragonu, ale może uda się go jakoś zdobyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Na mój paragon do tych słuchawek nie ma szans. Pisałem tutaj na forum wcześniej status z pytaniem czy ktoś mógłby podesłać mi skan paragonu na K619, ale żaden się nie trafił. Wiem, że kombinuję trochę nieuczciwie, ale jak pisałem wcześniej dbałem o nie lepiej niż o siebie i pękły ot tak, bez żadnego powodu. Co jest ich wadą fabryczną i w normalnych słuchawkach, w pełni sprawnych, bez wady fabrycznej takie rzeczy nie mają prawa mieć miejsca. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez REZOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babicz99 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Na mój paragon do tych słuchawek nie ma szans. Pisałem tutaj na forum wcześniej status z pytaniem czy ktoś mógłby podesłać mi skan paragonu na K619, ale żaden się nie trafił. Wiem, że kombinuję trochę nieuczciwie, ale jak pisałem wcześniej dbałem o nie lepiej niż o siebie i pękły ot tak, bez żadnego powodu. Co jest ich wadą fabryczną i w normalnych słuchawkach, w pełni sprawnych, bez wady fabrycznej takie rzeczy nie mają prawa mieć miejsca. No cóż, według mnie to ryzykowałes kupując używki taniej, bez dowodu zakupu tym bardziej wiedząc o problemie z palakiem który w starej serii łamał się jak ta lala wiec teraz nie ma większego sensu zgłaszać sprawy zwłaszcza, że każdy większość serwisów wymaga właśnie w pierwszym rzędzie paragonu/faktury bądź ewentualnie podbitej karty gwarancyjnej. Mimo wszystko życzę powodzenia z reklamacja Wysłane z mojego GT-I9506 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Masz rację babicz Zdawałem sobie sprawę z tego, ale liczyłem, że jednak ominie mnie wadliwa seria. A jakby z drugiej strony ugryźć temat. Jakieś sugestie dotyczące sposobu naprawy we własnym zakresie? Jaki klej by to najlepiej skleił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 REZOK a wiesz może czy te słuchawki były już kiedyś wymieniane? Pytam z ciekawości, bo od dłuższego czasu oficjalna wersja jest taka, że K618 i 619 zostały poprawione pod względem pałąka, a tu widzę, że tobie pękły i innym serwis już nie wymienia na K618 tylko Y50. Wychodziłoby więc na to, że pałąk w tych słuchawkach nigdy nie został poprawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babicz99 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Masz rację babicz Zdawałem sobie sprawę z tego, ale liczyłem, że jednak ominie mnie wadliwa seria. A jakby z drugiej strony ugryźć temat. Jakieś sugestie dotyczące sposobu naprawy we własnym zakresie? Jaki klej by to najlepiej skleił? Napisz do Artura od Akg @Artekk , on ma masę części i akcesoriów od jbl/Akg, choć nie wiem czy nie lepiej wziąć od niego kolejne słuchawki , a z tymi samemu się pobawic Wysłane z mojego GT-I9506 Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez babicz99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 REZOK a wiesz może czy te słuchawki były już kiedyś wymieniane? Pytam z ciekawości, bo od dłuższego czasu oficjalna wersja jest taka, że K618 i 619 zostały poprawione pod względem pałąka, a tu widzę, że tobie pękły i innym serwis już nie wymienia na K618 tylko Y50. Wychodziłoby więc na to, że pałąk w tych słuchawkach nigdy nie został poprawiony. Nie mam pojęcia czy były wymieniane, nie znam ich historii, pewnie trafiłem na jakąś starszą wadliwą wersję. Masz rację babicz Zdawałem sobie sprawę z tego, ale liczyłem, że jednak ominie mnie wadliwa seria. A jakby z drugiej strony ugryźć temat. Jakieś sugestie dotyczące sposobu naprawy we własnym zakresie? Jaki klej by to najlepiej skleił? Napisz do Artura od Akg @Artekk , on ma masę części i akcesoriów od jbl/Akg, choć nie wiem czy nie lepiej wziąć od niego kolejne słuchawki , a z tymi samemu się pobawic Wysłane z mojego GT-I9506 Właśnie od niego kupiłem te słuchawki Pisałem już do niego w tej sprawie, ale na chwilę obecną nie ma zapasowych części. Jak wszystko możliwości się wyczerpią sam się za nie zabiorę. Tylko nie wiem jaki klej kupić? Jakąś kropelkę? Poxilinę? co cuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Przejdź się po warsztatach spawających plastik, może ktoś się podejmie, wtedy będzie trwalsze niż klej. Może się uszkodzić kabel w pałąku, to najwyżej zrobisz im obustronny recabling. Jak chcesz się bawić klejem to Cyjanopan. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez rfzb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Jak wszystko możliwości się wyczerpią sam się za nie zabiorę. Tylko nie wiem jaki klej kupić? Jakąś kropelkę? Poxilinę? co cuś.Z jakiego tworzywa jest wykonana ta część? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wygląda na plastik, ale nie wiem dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wygląda na plastik http://lepro.com.pl/index.php/oznaczenia-tworzyw-sztucznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 hehe, nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.