Skocz do zawartości

Sugestie co do wyglądu sklepu Poznań


Rekomendowane odpowiedzi

  • MP3store

 

Niestety przecieka dach i są zacieki, czekam na naprawę usterki od strony administracji budynku i montujemy oświetlenie

 

Trzeba działać, bo te plafony - jeden z cieplą, a drugi z zimną barwą i do tego świetlówka, przypomina bardziej stary szpital niż salon audio.

 

Nowe oświetlenie również będzie już zupełnie inne :)

To mój ulubiony pasaż w Poznaniu :) Muszę Was odwiedzić kiedyś.

 

Zapraszam do odwiedzin w razie czego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...
  • MP3store

Zmiany wizualne na plus, ale do klienta dalej stagnacja.

 

Staram się jak mogę, ja naprawdę mam spory zakres obowiązków, niedawno była próba włamania na sklep, nie jestem typem wesołka tylko rzeczowo podchodzę do rozmów

 

Myślę że zamiast pisać o tym na forum, to proszę wprost w oczy mówić co się nie podoba w 4 oczy :)

 

Także zapraszam na sklep :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem obsługa sklepu zaproponowała najlepszy termin dla komfortowego odsłuchu. Nie na zasadzie przyjdź o 14:00 bo teraz mi się nie chce tylko najpierw była normalna rozmowa. Nie mamy załóg kilku osobowych na sklepach. Wszystko robimy sami. Bardzo często i w Łodzi określam czas kiedy najlepiej przyjść na odsłuch. Nawet więcej jeśli chcesz kupić raz a dobrze mieć maksymalny komfort wyboru musisz to zrozumieć i najlepiej zadzwoń dzień lub dwa wcześniej. Nie będziesz żałował.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko rozumiem. Zgadzam się, że natłok pracy oraz chęć jak najlepszej obsługi klienta powoduje, że lepiej umówić się na inną godzinę. Nie da się przeskoczyć wszystkiego. Najpierw trzeba skończyć to co się zaczęło, i gdy nie ma się czasu, zaproponować inny termin bądź godzinę odsłuchu. Tu pełna wyrozumiałość.

 

Masz rację Wojtku, że lepiej jest się umówić, czy to telefonicznie, czy osobiście. Jako, że byłem obok, i wpadłem (nie byłem też przygotowany, bo zapomniałem wziąć swój sprzęt), to trochę wymusiłem sytuację, więc rozumiem sprzedawcę.

 

Sam osobiście pracuje w obsłudze klienta, więc komfort i satysfakcja music być. Nie jednokrotnie proponowałem inny termin, z tego względu, że góra nade mną stała, i musieliśmy skończyć to co zaczęliśmy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o co hałas? Przyszedłeś bez sprzętu więc i tak nie mogłeś odsłuchać, sprzedawca zaproponował ci inny termin - ten sam dzień inna godzina, jak dla mnie nadal ok. To o co chodzi? Pogubiłem się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności