Bernie Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ja widzę, że mam już zamówienie anulowane. Ale maila od Pani Ani nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrus-g Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 To wszystko wina Tuska. Ale jak żyć?! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
410N Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Jak uda Wam się wywalczyć jakiś rabacik, czy bon w morele, to dajcie znać, bo taki prezent na otarcie łez byłby całkiem dobrą rekompensatą za stracony czas i nadzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inszy Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 To wszystko wina Tuska. Ale jak żyć?! Krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 To wszystko wina Tuska. Ale jak żyć?! Krótko. I produktywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_nervous Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ja tam odpuszczam. Pracuję w branży po drugiej stronie, więc wiem jak to jest, czasami masz do przeklepania kilkaset cen, błędy rzeczą ludzką, zwłaszcza w piątki po południu... najgorsze, bo wychodzą dopiero w poniedziałki. cena przecież od początku była podejrzanie niska, a w takich wypadkach to jakiś student, który zarabia śmieszne 1500zł będzie miał problem. Tak czy siak kierownik dzialu marketingu powinien zaraz takie sytuacje przekuwać w pozytywny PR, oprócz przeprosin i szybkiego powiadomienia o problemie od razu zaoferowac zblizony produkt w dobrej cenie lub kod rabatowy do wykorzystania w sklepie. Cena nie była podejrzana. Co chwile spadała. Sam za 99zł kupiłem u nich i odebrałem, więc wielkiego szoku nie było jak obniżyli do 38zł, jedynie się trochę wkurzyłem, że zapłaciłem prawie 3x więcej dzień wcześniej. Powiedzcie o której zamawialiście godzinie, może anulowali tylko część (tych co kupili najpóźniej po korzystnej cenie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nismovsky Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Jak uda Wam się wywalczyć jakiś rabacik, czy bon w morele, to dajcie znać, bo taki prezent na otarcie łez byłby całkiem dobrą rekompensatą za stracony czas i nadzieje To może też sam coś napisz, a nie liczysz, że jak któryś z nas coś otrzyma to polecisz na skargę do obsługi "a on dostał, a ja nie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
410N Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 To może też sam coś napisz, a nie liczysz, że jak któryś z nas coś otrzyma to polecisz na skargę do obsługi "a on dostał, a ja nie"? Tu nie chodzi, że "on dostał, a ja nie", tylko czy w ogóle coś dadzą, ale faktycznie można napisać, a nie czekać na innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_Killac Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Oczywiście napisałem maila. Zobaczymy co odpisza. Parę razy u nich kupowałem, wiec okaże się jak dbają o klientów. Tym bardziej, że słuchawki w tej cenie wisiały dosyć długo na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redflow Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam serdecznie, Szanowny Kliencie, Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, związaną z realizacją Pana zamówienia. W ramach rekompensaty, mogę Panu zaproponować rabat przy okazji kolejnego zamówienia - wystarczy, że powoła się Pan na tę wiadomość przed złożeniem zlecenia do realizacji pod 12 418 40 25 wew. 2, lub pod sklep@morele.net Oczywiście, zbadamy sprawę celem eliminacji podobnych sytuacji w przyszłości. Jednocześnie serdecznie dziękujemy za Pana wskazówki, które są dla nas bardzo ważne i na pewno wpłyną na podnoszenie jakości świadczonych przez nas usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
410N Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Tak ... dostałem taką samą wiadomość ... trochę jak automaty na mailach, brakowało tylko "prosimy nie odpowiadać na tą wiadomość" Edytowane 12 Maja 2015 przez 410N 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugz Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Nie wiem czemu, ale jak wcześniej byłem zadowolony z tego sklepu i kilkanaście zakupów na rok u nich robiłem. Tak teraz mam wrażenie że traktują mnie jak leminga, który jest takki głupi i pójdzie tak jak go się poprowadzi Ja dopiero dziś do nich napisałem, bo wczoraj nie miałem na to zbytnio czasu, więc jutro powinna pojawić się odpowiedź. Ale chyba dostanę to samo co wy. Także niech sobie to wszystko w buty włożą, ja z ich usług rezygnuje(przynajmniej na razie). Wolę zapłacić te 10-20 złotych więcej i wiedzieć że sklep mnie nie oleje w razie problemu. A oni już podpadli mi z obsługą klienta 2 raz. Edytowane 12 Maja 2015 przez Ugz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Pamiętaj, że: "Bynajmniej" to antonim "przynajmniej" . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugz Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Zapamiętam, a tym czasem poprawiłem poprzedni post. Dostałem też odpowiedź już. O nie jest to dokładnie słowo w słowo to co wy otrzymaliście. U mnie jeszcze dopytują o resztę moich zamówień, oraz zamówienia które były razem z levelinami. Edytowane 12 Maja 2015 przez Ugz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mercury Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Ale mieli pomyłkę w sklepie, jak przyszło do zatwierdzania zamówień to grzecznie obdzwonili i przeprosili. Nie rozumiem czego jeszcze od nich mamy oczekiwać? Większość osób tutaj podejrzewała że to błąd i tylko cicho liczyła że może jednak czyszczą magazyny i będzie fajny deal. Nie wyszło trudno. I tak w wielu kwestiach ten sklep postępuje lepiej niż inne (podobnie jak x-kom). Dla przykładu odbiór osobisty. W euro jest on równoznaczny z rezerwacją towaru na miejscu i umowa zawierana jest na miejscu a nie zdalnie. W w x-komie i morele mimo że mogliby tak samo zrobić to jednak traktują taki odbiór nadal jako zamówienie internetowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugz Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Ale mieli pomyłkę w sklepie, jak przyszło do zatwierdzania zamówień to grzecznie obdzwonili i przeprosili. Nie rozumiem czego jeszcze od nich mamy oczekiwać? Większość osób tutaj podejrzewała że to błąd i tylko cicho liczyła że może jednak czyszczą magazyny i będzie fajny deal. Nie wyszło trudno. I tak w wielu kwestiach ten sklep postępuje lepiej niż inne (podobnie jak x-kom). Dla przykładu odbiór osobisty. W euro jest on równoznaczny z rezerwacją towaru na miejscu i umowa zawierana jest na miejscu a nie zdalnie. W w x-komie i morele mimo że mogliby tak samo zrobić to jednak traktują taki odbiór nadal jako zamówienie internetowe. Ale w morelach większość odbiorów nie jest robiona w ich sklepach, a w sklepach ich "partnerów". Przynajmniej tak mi się wydaje, więc to jak odbiór w paczkomacie jest z punktu widzenia prawa. Co do x-komu to kupowałem u nich tylko raz, i tylko na zamówieniu i odbiorze się skończyło więc ciężko mi ich tu porównać. W sumie to ja niczego od nich nie oczekuje, już 2 raz z nimi mam problem. Gdzie przy zaistnieniu podobnych sytuacji w innych sklepach było to załatwiane w trochę bardziej satysfakcjonujący mnie sposób. Po za tym ich tłumaczenie błędem systemu jest dość dziwne dla mnie No cóż, szkoda nerwów na nich. Więc wracam do pisania sprawozdań na jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba284 Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 A mi sie coś wydaje że to jednak nie błąd a przemyślane zagranie marketingowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugz Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 A mi sie coś wydaje że to jednak nie błąd a przemyślane zagranie marketingowe... No właśnie, ceny rzadko kiedy się mylą z 400, 600 czy 99 na 38. To nawet na literówkę nie wygląda. Ale dowodów nie mamy więc no cóż, obeszliśmy się smakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Budowa muszli (wygoda), tuleja (seal), dźwięk (ilość wysokich tonów i niskich) to wszystko jest na NIE. Dla mnie to nie jest przypadek ze cena tak spada ktoś mocno spaprał temat albo ja mam wysokie wymagania po audeo. Na mody przyjął bym 1 parę do ceny 50zł bez modów to ja dla siebie nie widzę ich opcji używania wole jednak audeo które mam, mocno się broniły ale jednak wole audeo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
410N Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) [...] Dla przykładu odbiór osobisty. W euro jest on równoznaczny z rezerwacją towaru na miejscu i umowa zawierana jest na miejscu a nie zdalnie. W w x-komie i morele mimo że mogliby tak samo zrobić to jednak traktują taki odbiór nadal jako zamówienie internetowe. Mogę się mylić, ale morele raczej nie ma sklepu stacjonarnego, tylko magazyny, w których możesz odebrać towar osobiście. Żeby coś kupić, trzeba zamówić przez internet. Nie wiem jak w tym przypadku działa prawo. Edytowane 13 Maja 2015 przez 410N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pekin93 Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Mylisz się. W Katowicach jest normalny sklep. Wysłane z mojego Galaxy Nexus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ugz Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Mylisz się. W Katowicach jest normalny sklep. Wysłane z mojego Galaxy Nexus A na stronie moreli pisze że nie jest to ich a działa to tylko na zasadach partnerskich: Datex III Sp. z o.o.- Morele.net partner ul. Sławka 5 40-844 Katowice Godziny otwarcia: 09.30-17.30 (od poniedziałku do piątku) http://www.morele.net/info/netpunkt/katowice/ Chyba że to ja błędnie interpretuje te napisy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.