Skocz do zawartości

Samsung Level In 38zł


410N

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam odpuszczam. Pracuję w branży po drugiej stronie, więc wiem jak to jest, czasami masz do przeklepania kilkaset cen, błędy rzeczą ludzką, zwłaszcza w piątki po południu... najgorsze, bo wychodzą dopiero w poniedziałki. :) cena przecież od początku była podejrzanie niska, a w takich wypadkach to jakiś student, który zarabia śmieszne 1500zł będzie miał problem.

 

Tak czy siak kierownik dzialu marketingu powinien zaraz takie sytuacje przekuwać w pozytywny PR, oprócz przeprosin i szybkiego powiadomienia o problemie od razu zaoferowac zblizony produkt w dobrej cenie lub kod rabatowy do wykorzystania w sklepie.

 

Cena nie była podejrzana. Co chwile spadała. Sam za 99zł kupiłem u nich i odebrałem, więc wielkiego szoku nie było jak obniżyli do 38zł, jedynie się trochę wkurzyłem, że zapłaciłem prawie 3x więcej dzień wcześniej.

 

 

Powiedzcie o której zamawialiście godzinie, może anulowali tylko część (tych co kupili najpóźniej po korzystnej cenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uda Wam się wywalczyć jakiś rabacik, czy bon w morele, to dajcie znać, bo taki prezent na otarcie łez byłby całkiem dobrą rekompensatą za stracony czas i nadzieje ;)

 

To może też sam coś napisz, a nie liczysz, że jak któryś z nas coś otrzyma to polecisz na skargę do obsługi "a on dostał, a ja nie"? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może też sam coś napisz, a nie liczysz, że jak któryś z nas coś otrzyma to polecisz na skargę do obsługi "a on dostał, a ja nie"? :P

 

 

Tu nie chodzi, że "on dostał, a ja nie", tylko czy w ogóle coś dadzą, ale faktycznie można napisać, a nie czekać na innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Szanowny Kliencie,

Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, związaną z realizacją Pana zamówienia.

W ramach rekompensaty, mogę Panu zaproponować rabat przy okazji kolejnego zamówienia - wystarczy, że powoła się Pan na tę wiadomość przed złożeniem zlecenia do realizacji pod 12 418 40 25 wew. 2, lub pod sklep@morele.net

Oczywiście, zbadamy sprawę celem eliminacji podobnych sytuacji w przyszłości.

Jednocześnie serdecznie dziękujemy za Pana wskazówki, które są dla nas bardzo ważne i na pewno wpłyną na podnoszenie jakości świadczonych przez nas usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale jak wcześniej byłem zadowolony z tego sklepu i kilkanaście zakupów na rok u nich robiłem. Tak teraz mam wrażenie że traktują mnie jak leminga, który jest takki głupi i pójdzie tak jak go się poprowadzi :(

 

Ja dopiero dziś do nich napisałem, bo wczoraj nie miałem na to zbytnio czasu, więc jutro powinna pojawić się odpowiedź. Ale chyba dostanę to samo co wy. Także niech sobie to wszystko w buty włożą, ja z ich usług rezygnuje(przynajmniej na razie). Wolę zapłacić te 10-20 złotych więcej i wiedzieć że sklep mnie nie oleje w razie problemu. A oni już podpadli mi z obsługą klienta 2 raz.

Edytowane przez Ugz
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapamiętam, a tym czasem poprawiłem poprzedni post.

 

Dostałem też odpowiedź już. O nie jest to dokładnie słowo w słowo to co wy otrzymaliście. U mnie jeszcze dopytują o resztę moich zamówień, oraz zamówienia które były razem z levelinami.

Edytowane przez Ugz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mieli pomyłkę w sklepie, jak przyszło do zatwierdzania zamówień to grzecznie obdzwonili i przeprosili. Nie rozumiem czego jeszcze od nich mamy oczekiwać? Większość osób tutaj podejrzewała że to błąd i tylko cicho liczyła że może jednak czyszczą magazyny i będzie fajny deal. Nie wyszło trudno. I tak w wielu kwestiach ten sklep postępuje lepiej niż inne (podobnie jak x-kom). Dla przykładu odbiór osobisty. W euro jest on równoznaczny z rezerwacją towaru na miejscu i umowa zawierana jest na miejscu a nie zdalnie. W w x-komie i morele mimo że mogliby tak samo zrobić to jednak traktują taki odbiór nadal jako zamówienie internetowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mieli pomyłkę w sklepie, jak przyszło do zatwierdzania zamówień to grzecznie obdzwonili i przeprosili. Nie rozumiem czego jeszcze od nich mamy oczekiwać? Większość osób tutaj podejrzewała że to błąd i tylko cicho liczyła że może jednak czyszczą magazyny i będzie fajny deal. Nie wyszło trudno. I tak w wielu kwestiach ten sklep postępuje lepiej niż inne (podobnie jak x-kom). Dla przykładu odbiór osobisty. W euro jest on równoznaczny z rezerwacją towaru na miejscu i umowa zawierana jest na miejscu a nie zdalnie. W w x-komie i morele mimo że mogliby tak samo zrobić to jednak traktują taki odbiór nadal jako zamówienie internetowe.

Ale w morelach większość odbiorów nie jest robiona w ich sklepach, a w sklepach ich "partnerów". Przynajmniej tak mi się wydaje, więc to jak odbiór w paczkomacie jest z punktu widzenia prawa. Co do x-komu to kupowałem u nich tylko raz, i tylko na zamówieniu i odbiorze się skończyło więc ciężko mi ich tu porównać.

 

W sumie to ja niczego od nich nie oczekuje, już 2 raz z nimi mam problem. Gdzie przy zaistnieniu podobnych sytuacji w innych sklepach było to załatwiane w trochę bardziej satysfakcjonujący mnie sposób. Po za tym ich tłumaczenie błędem systemu jest dość dziwne dla mnie ;)

No cóż, szkoda nerwów na nich. Więc wracam do pisania sprawozdań na jutro. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budowa muszli (wygoda), tuleja (seal), dźwięk (ilość wysokich tonów i niskich) to wszystko jest na NIE.

 

Dla mnie to nie jest przypadek ze cena tak spada ktoś mocno spaprał temat albo ja mam wysokie wymagania po audeo.

Na mody przyjął bym 1 parę do ceny 50zł bez modów to ja dla siebie nie widzę ich opcji używania wole jednak audeo które mam, mocno się broniły ale jednak wole audeo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] Dla przykładu odbiór osobisty. W euro jest on równoznaczny z rezerwacją towaru na miejscu i umowa zawierana jest na miejscu a nie zdalnie. W w x-komie i morele mimo że mogliby tak samo zrobić to jednak traktują taki odbiór nadal jako zamówienie internetowe.

 

Mogę się mylić, ale morele raczej nie ma sklepu stacjonarnego, tylko magazyny, w których możesz odebrać towar osobiście. Żeby coś kupić, trzeba zamówić przez internet. Nie wiem jak w tym przypadku działa prawo.

Edytowane przez 410N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się. W Katowicach jest normalny sklep.

 

Wysłane z mojego Galaxy Nexus

A na stronie moreli pisze że nie jest to ich a działa to tylko na zasadach partnerskich:

 

 

Datex III Sp. z o.o.- Morele.net partner

ul. Sławka 5

40-844 Katowice

Godziny otwarcia: 09.30-17.30 (od poniedziałku do piątku)

http://www.morele.net/info/netpunkt/katowice/

Chyba że to ja błędnie interpretuje te napisy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności