Skocz do zawartości

nad 3240pe + KEF CODA 7 = jak podłączyć i czym


HattoriH

Rekomendowane odpowiedzi

komputer-> kabel stereo jack / 2x cinch -> cd IN lub tape IN

kolumny -> kabel głośnikowy -> zaciski A (przód)

 

co w tym ciężkiego? ;)

chyba, że masz komplet KEF Coda 7 z centralnym

334495-kef_coda_7_bookshelf_and_coda_c_c

to drugą parę podpinasz pod zaciski B (tył) a centralnego w ogóle, bo Twój wzmacniacz go nie obsługuje.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HattoriH-> Masz świetny zestaw (KEF+NAD)!

Nie podłączaj kompa! Broń Panie Boże! Do tego zestawu kup odtwarzacz CD Marantz CD-42 (a jeszcze lepiej Marantz CD-52) lub NAD 501 (a jeszcze lepiej NAD 502) i, jak już będziesz w siódmym niebie (a z pewnością będziesz), wypij proszę za moje zdrowie ;)

Edytowane przez wulkan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw ten jest moim pierwszym zestawem. Kompletowałem go prawie rok. Problem jest taki, że w ogóle nie znam się na kablach i na podłączeniu takiego sprzętu. odpowiedzi, którą dał @adikadik nawet nie chce mi się komentować.

Czy mogę podłączyć w jakiś sposób do wyżej wymienionych odtwarzaczy CD sygnał cyfrowy tzn. pendrive z flacami, mp3 itp.?

 

aaaa już widzę, czyli należy podłączyć jeszcze DAC bym mógł korzystać z mp3, wave itp

Edytowane przez HattoriH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod każde wejście ( cd, tuner i inne) możesz podłączyć odtwarzacz mp3 czy komputer.

DAC jest to nic innego jak karta dźwiękowa, której zadaniem jest podnieść jakość dźwięku transportowanego z komputera do wzmacniacza ( w Twoim przypadku).

Napisz jak trochę posłuchasz jak gra ten zestaw. Sam niedługo będę musiał kupić jakieś nieduże głośniczki do tego wzmacniacza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wszystko podłączyłem i okazało się, że nie działa lewy kanał we wzmacniaczu:/