Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Która z tych kart dźwiękowych byłaby najlepsza? Inne pr


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zacząłem się zastanawiać, że może czas na przesiadkę ze zintegrowanej Realtek ALC662 na coś, co pozwoli mi usłyszeć tę "wielką" różnicę pomiędzy plikami flac, a mp3. Tylko chciałbym sprawić sobie coś "budżetowego". Myślę, że te dwie stówy wystarczą (tak, wiem że nie, ale nie mam zwyczajnie środków na coś górnolotnego). Preferowałbym kartę zewnętrzną, gdyż niedługo będę musiał zostawić PC'ta w domu i wyjechać na studia z laptopem, a te, jak wiadomo, nie grzeszą jakością dźwięku.

 

Znalazłem następujące pozcje:

- Creative Sound Blaster X-Fi GO Pro (130 zł),

- ASUS Xonar U3 (149 zł),

- AUDIOTRAK MAYA U5 (174 zł),

- HiFiMAN HM-101 (199 zł),

- Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro (199 zł).

 

A jako że jestem w tym temacie zielony bardziej, niż trawa w Islandii - postanowiłem zapytać forumowiczów. Jeśli to pomoże, to moje słuchawki to BSP M4U1 (jak stoi obok). Sprzęt ma służyć, oczywiście, do słuchania muzyki przez słuchawki (głównie filmowej, czasem indie rock'a i newschool'owego rapu).

 

Jeżeli ktoś ma sugestie, jak do tego czy taka zmiana źródła w ogóle pomoże, czy nie - proszę śmiało pisać. :)

I jeśli właśnie zdenerwowałem któregoś moderatora ilością akapitów, odgrzewanym tematem czy łączeniem dwóch tematów w jeden - z góry przepraszam. :P

 

---------

 

EDIT 09.02.15r.: sprawę rozwiązał zakup Fiio E10 Olympus (starsza wersja DACa poleconego przez uzytkownika Play). Jeśli ktokolwiek przypadkiem się tu przypałętał w celu znalezienia czegoś taniego dla siebie, to mogę ten sprzęt śmiało polecić. Gra czyściutko, bez żadnych szumów. Plusem jest też opcjonalne podbicie basów.

Moderatora prosiłbym o zamknięcie tematu (z tego co widzę, nie mogę tego zrobić sam).

Edytowane przez SpriteYagami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach