Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Wzmacniacz słuchawkowy i tablet czy to ma sens?


mlopus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w swoim pierwszym poście.

Z racji tego że jestem zielony w tej tematyce proszę o wyrozumiałość i łopatologiczne informację ;-)

Ostatnio doceniłem dobrodziejstwo radia internetowego, słucham go używając noki lumia 800 lub tabletu.

Moje pytanie jest następujące, czy ma sens podłączenie tabletu poprzez wzmacniacz słuchawkowy (np fiio E06) do domowego amplitunera Marantz? Podłączenie bezpośrednie tabletu daje kiepski efekt, nie wiem czy dobrze rozumuję że osiągnę poprawę jakości dźwięku i podam sygnał o większej mocy? Obecnie dźwięk jest płaski, pozbawiony dynamiki itd. Tablet lepiej gra z głośnikami komputerowymi Creative niż z moim zestawem do stereo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może użycie kabla jack-2xchinch pomogłoby, nie wiadomo jakiej jakości jest ta przejściówka.

Zgadza się, takie przejściówki lubią psuć dźwięk.

Kupiłem taką za porządną kasę i też zjada bas.

http://forum.mp3store.pl/gallery/image/3412-dap/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że jesteś zielony, więc uwierz na słowo, że słaby kabelek potrafi spieprzyć brzmienie całkowicie. Przejściówkę masz pewnie jakąś najzwyklejszą ze sznurówki i zapałek zrobioną to i dźwięk psuje. Kolega Panataki dobrze Ci radzi. Porządny przewód załatwi sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Napisz jaki tablet bo nawet Nexus 7, który kosztował w dniu premiery 1000 zł daje taki dźwięk jak empetrójka z Carrefoura (lub nawet gorszy).

Jak tablet obsługuje USB OTG to można się pokusić o zewnętrznego DAC'a, ja z Nexusem używałem FIIO E17 jako portable.

 

Wzmiacniacz słuchawkowy pomiędzy tabletem a Marantzem to tylko niepotrzebny element.