Cresyn Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Cresyn - trudne pytania i szybkie odpowiedzi. W razie kłopotów związanych z naszymi produktami - piszcie. Macie pytania odnośnie konkretnych modeli - piszcie. Serwis się opóźnia - piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam, czy w c510e można zasłonić czymś tę "membrankę" którą jest od zewnętrznej strony słuchawek tak aby nie uszkodzić samych słuchawek (rozumiem że ta membranka to jest wentylacja słuchawek). moje wrażenie jest takie że słuchawkie grają wyraźniej/głośniej jak przysłonię palcem te membranki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Na żywotność nie powinno to mieć wpływu, zmieni ci to jednak barwę i zmniejszy scenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 mam wrażenie po przytkaniu że słuchawki grają bliżej i głośniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Tak jak napisałem - zmniejszyła się scena. Głośniej bo dźwięk nie ucieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 własnie to nie uciekanie dźwięku na przytkniętych vs uciekanie na nie przytkniętych mi się podoaba. dzięki za wyjaśnienia odnośnie tych samych słuchawek tylko inne pytanie - jaki jest rozmiar tulejki w tych słuchawkach, chciałbym dobrać dobre pianki lub tipsy bi-flange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapsel Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Gdzie można nabyć gąbki do słuchawek C515H (Fioletowe) ? Na wakacjach pisałem w tej sprawie do Audiomagic - miały być dostępne we wrześniu. Końcem września wysłałem ponowne zapytanie o gąbki... ale odpowiedzi niestety nie otrzymałem. Można je gdzieś dokupić? ehh dziewczyna zgubiła jedną gąbkę... a szkoda, by tak zacne słuchawki się marnowały. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Najlepiej zamówić przez nas mp3store. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) Właśnie wyciągnąłem C555h z pudełka po miesiącu leżenia. Odpadła prawa słuchawka. To, że pałąk popękał to nie był kosmiczny problem, bo po owinięciu taśmą trzymało się dobrze, ale niestety teraz użytkować się nie da. Słuchawki niestety nie są na gwarancji, to egzemplarz od Kuropa, który połamał się zanim dotarł do sklepu (w fabrycznym pudełku). Złamanie na pałąku zostało sklejone i w takim stanie je odkupiłem. Miałem je na głowie najwyżej pół godziny poczym odłożone do pudełka i wyciągane parę razy do porównań. Pałąk pękł z drugiej strony i z tej samej ale w innym miejscu. Skleiłem taśmą i znów do pudełka. Dziś wyciągam i kolejne uszkodzenie . Jednym słowem PORAŻKA - tak beznadziejnych plastików to chyba nawet w Microlabach K860 nie było. Właśnie się przyglądam drugiej stronie i niedługo również lewa słuchawka odpadnie a słuchawki są praktycznie nieużywane!!! Trzymać się z dala od tego produktu, bo to kasa wyrzucona w błoto. Z wcześniejszych postów wynika, że ta usterka nie podlega gwarancji - tu dystrybutorowi radzę wzorować się na AKG, który K520 i K540 wymienia na nowe sztuki po podobnym uszkodzeniu (od siebie dodam, że powstaje ono dużo trudniej). PS. Właśnie wyleciała śrubka z pałąka, bez żadnej pomocy z mojej strony. Gwint w plastiku w który była wkręcona przestał istnieć, mimo, że słuchawki jeszcze nie były rozkręcane. Po prostu miał już dość. Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez Perul 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj612 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ale urwał ! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja mam c550h a nie c555h jednakże one mają podobną konstrukcję. tak jak pisałem mi pękł jeden z tych cycków co łączą plastikową część pałąką z metalowym. używałem słuchawki 3 tygodnie 5 razy w tygodniu po 2 h dziennie, słuchawki nie były (poza 2 czy 3 razami na poczatku by sprwadzić jak to działa) składane i rozkładane tylko po użyciu były kładzione na biurko w domu czy w pracy, nie nosiłem w nich czapki, nie spadły mi itp. dostałem w końcu odpowiedź sklepu Merlin na moją reklamację (robiłem reklamacje zamiast gwarancji bo nie mam dokumentu gwarancji) choć myślę że to było napisane przez dystrybutora Cresyna w Polsce więc Merlin służył tu tylko za "pas transmisyjny". Napisali mi więc że owszem uznają reklamację i naprawili mi słuchawki (niedługo mają do mnie przyjść) ale że ona jest warunkowa bo było to uszkodzenie mechaniczne. Przyznam się że tekst, który napisali jest żałosny, bo jeżeli uważają że to moja wina to nie powinni tego naprawiac, a jednak naprawili. A fakt jest taki że zrobili cholernie delikatne słuchawki, które rozpi... się po krótkim okresie używania. Jeżeli zdarzy mi się to po raz drugi (a coś czuję że będzie podobnie) to znów zareklamuję i będę już żądał zwrotu pieniędzy. pisze o tym żeby inni użytkownicy chcąc kupić słuchawki Cresyna mieli świadomość jak może wyglądać odpowiedź producenta na ew. roszczenia z gwaranancji itp. P.s. mam oprócz tych c550h również c510e, oba produkty mi odpowiają pod wzlgędem brzmienia, i zastanawiałem się na przejście za jakiś czas na c750h, ale po tej przygodzie z c550h i odpowiedzi serwisu oraz postach w których ktoś pisał o "luźnym gnieździe" raczej już nie skorzystam z oferty tej firmy, bo może i dźwiek dają za dobrą cenę niezłej jakości to jednak jakość wykonania zostawia do życzenia. P.p.s. żeby było jasne pisze to wszystko na bazie moich doświadczeń, a że nie mogę się powoływać na innych doświadczenia, to mój przypadek z c550h jest jedynym dla mnie wymiernym przykładem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Z tego co pamiętam to Andrewek sprzedawał C550h z podobnie popękanym pałąkiem i poklejone taśmą - jak więc widać o w pełni sprawny egzemplarz tych słuchawek łatwo nie jest. Podobnie było z innym egzemplarzem C555h. Zanim jeszcze się u mnie połamały poleciłem je komuś na forum i u niego też pałąk pękł i to bardzo krótko po kupnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Z tego co wiem, zresztą pisałem o tym Cresyn pracuje nad tym problemem, a mip raczej nie robi problemów z wymianą. Słyszałem jedynie o jednej odmowie, ale poprostu słuchawki były uwalone totalnie i przez usera. Jak macie z nimi kłopot reklamujcie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 WojtekC, jeżeli chodzi o mnie nie zrobili mi problemu tj. naprawili słuchawki i wysłali i już je mam (swoją drogą na iModzie dźwięk jest jakiś taki chudy; na iriverze h10 nie było tak chudo). Chodzi mi bardziej o to, że teksty w stylu że naprawa była warunkowa etc. to jest nie na miejscu jeżeli wada tkwi w nie do kónca dobrze dobranych komponentach za co odpowiada tylko i wyłącznie producent a nie user. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) Perul dokładnie mam to samo tylko z modelem C550H. Na gwarancji nie zostaną naprawiona, odmowa z powodu usterek mechanicznych, a używałem ich jak należy . Słuchawki mają w sumie 6 czy 7 miesięcy i na głowie dziennie około godzinki w czasie dojazdu do pracy. Na profilu Cresyna na Facebooku jest cała historia między mną a Cresynem w tej sprawie, można poczytać. Nie mogą zrozumieć że pałąk może się połamać w tym miejscu bez ingerencji, ot tak w czasie używania sprzętu. Jak widać mogą, cały system : zawias+sworzeń", o kant można sobie potłuc. Ja wobec braku zainteresowania ze strony dystrybutora wysłałem swoje do producenta. Może śmieszne ale dołączyłem zdjęcia,opisy tych którym przytrafiło się to samo , niech wiedzą że coś się dzieje. Niech chociaż wytrzymują czas gwarancji a nie od pierdnięcia się rozlatują WojtekC - ciekawe czy to nie ja jestem tym userem Ale na pewno nie uwaliłem słuchawek , rozpadły się w po prostu w dłoniach i najlepsze że nie moich tylko pracownika który przyjmował w sklepie Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez Masterjam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Masterjam, więc podobny sprawy są, tak jak pisałem mi naprawili, ale napisali że to uszkodzenia mechaniczne, gdzie ja używałem ich deliaktnie przez 2h dziennie 5 razy w tygodniu...i uwaga stało się to nie po 6 miesiącach a po 3 tygodniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cresyn Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 No niestety jesteś ty ta jedyną osoba mi znana której odmówili naprawy. Nie widziałem słuchawek mam opinie serwisu. Wg nich pękniecie nastąpiło z winy usera w miejscu które nie było narażone na czynniki wynikłe z prawidłowego użytkowania. Teraz powinienem się wylogować i napisać coś jako wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Od siebie prywatnie dodam to co powiedział mi kolega z serwisu: nie byłoby problemu, ale one są inaczej uwalone. Co do tekstów to typowe formułki jako sprzedawca mam to prawie na każdej wymianie lub naprawie "warunkowe" "jednorazowe" nie ważne czy to Akg, Senki czy Cresyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 tylko te teksty bardzo mocna zniechacają konsumentów do takiego producenta (przynajmniej mnie) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Master, jak chcesz mogę spróbować załatwić sprawę z serwisem. Napisz do mnie PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Master, jak chcesz mogę spróbować załatwić sprawę z serwisem. Napisz do mnie PW. A mi nowy pałąk załatwisz? Mogę sobie przełożyć, byleby mieć te plastiki (może w nowszych wersjach z kevlaru zrobią ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Części nie załatwię bo nam Cresyn nie daje, sam chciałem kabelek z pilotem od C590 mogę jedynie spróbować załatwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ale ja nie mam dowodu zakupu, więc chyba reklamacja nie wchodzi w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Oczywista oczywistość najbardziej lubię pytania na, które pytający sam sobie odpowiada sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ale ja nie mam dowodu zakupu, więc chyba reklamacja nie wchodzi w grę? a karty gwarancyjnej od producenta nie masz? bo gwarancja to jedno i prawa z niej można zbywać, a niezgodność towaru z umową (uprzednio reklamacja) to drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.