Ej ja mam podobny problem, gdyż działały mi tak ok. pół roku i się jedna słuchawka zepsuła - prawdopodobnie złacze 3.5mm trzeba wymienic i pewnie dałbym radę to jakoś zrobić, no ale chciałem skorzystać z gwarancji. I tu magia, bo sklep, z którego je kupywałem nwm nie istnieje, albo co, nie mogę go nigdzie znaleźć nawet w historii sprzed 6 miesięcy. Pisałem do wp.pl, czy by się nie dało cofąć mi usuniętych wiadomości - ten sklep mi przysłał potwierdzenia i takie tam, ale ja głupi usunąłem oczywiście, nie dało rady.
Też je jakoś za 150-200zł kupiłem(normalnie one po ok. 300zł chodzą). Dokumenty niby mam - książeczkę z opisem i liścik, ale to jest od Razera wszystko, a nie od tego sklepu. Jak próbowałem zarejestrować na stronce to też nie szło, spisywałem ten kod z pudełka, co jest nad kreskowym. Błędny. Patrzyłem w śledzenie przesyłki i szła ona niby z Estonii(z dobry miesiąc czekałem). Ale to chyba nie ma znaczenia. I co teraz zrobić? Pojęcia nie mam Chyba spróbuję je naprawić....
PS. na pudełku napisane, że opracowane i zaprojektrowane w USA, ale wyprodukowane w Chinach(nawet są te chinskie znaki na odwrocie). Więc chyba fake :/