Skocz do zawartości

GingerBreadMate

Zarejestrowany
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ej ja mam podobny problem, gdyż działały mi tak ok. pół roku i się jedna słuchawka zepsuła - prawdopodobnie złacze 3.5mm trzeba wymienic i pewnie dałbym radę to jakoś zrobić, no ale chciałem skorzystać z gwarancji. I tu magia, bo sklep, z którego je kupywałem nwm nie istnieje, albo co, nie mogę go nigdzie znaleźć nawet w historii sprzed 6 miesięcy. Pisałem do wp.pl, czy by się nie dało cofąć mi usuniętych wiadomości - ten sklep mi przysłał potwierdzenia i takie tam, ale ja głupi usunąłem oczywiście, nie dało rady. Też je jakoś za 150-200zł kupiłem(normalnie one po ok. 300zł chodzą). Dokumenty niby mam - książeczkę z opisem i liścik, ale to jest od Razera wszystko, a nie od tego sklepu. Jak próbowałem zarejestrować na stronce to też nie szło, spisywałem ten kod z pudełka, co jest nad kreskowym. Błędny. Patrzyłem w śledzenie przesyłki i szła ona niby z Estonii(z dobry miesiąc czekałem). Ale to chyba nie ma znaczenia. I co teraz zrobić? Pojęcia nie mam Chyba spróbuję je naprawić.... PS. na pudełku napisane, że opracowane i zaprojektrowane w USA, ale wyprodukowane w Chinach(nawet są te chinskie znaki na odwrocie). Więc chyba fake :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności