Skocz do zawartości

HMY

Zarejestrowany
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Mam dokładnie takie same doświadczenia z tym serwisem i jego właścicielem jak powyżej: Wysłałam do naprawy pocketbooka Lux 3 touch z zepsutym ekranem - ponad miesiąc temu do serwisu. Ze strony firmy Seventi dostałam zapewnienie, że naprawa będzie trwała tydzień. Zero kontaktu ze strony właściciela, nie odpowiada na wiadomości, nie odbiera telefonu, nie jestem w stanie się dowiedzieć kiedy dostanę naprawiony sprzęt. Wieczne wykręty i zawiłe odpowiedzi Pana Michała, brak konkretów i generalnie totalna porażka. W końcu zdecydowałam się na odbiór osobisty bo po tak trudnym kontakcie z Seventi nie chce odbierać za pobraniem. Niestety ale adres na stronie i w stopce w mailu jest nieaktualny - odbiór osobisty tez nie jest możliwy. STANOWCZO PRZESTRZEGAM!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności