Bialy_Wilk

Zarejestrowany
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

20 Neutral

O Bialy_Wilk

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    XDP-100R

Ogólne

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Chełm

Ostatnie wizyty

200 wyświetleń profilu
  1. Sorry ale nie mam wprawy w opisywaniu dźwięków (jestem początkujący w tym temacie). Porównując do oryginalnych tipsów to dla mnie pod każdym względem jest lepiej. Porównując do niebieskich - jest więcej basu trochę kosztem wysokich, scena jest deko przytłumiona, słuchawki graja bardziej rozrywkowo, dżwięk nie jest tak suchy. Bardziej zawansowanych proszę o poprawkę .
  2. Ja używam tych https://pl.aliexpress.com/item/6pcs-3pairs-Comply-T100-T400-Memory-Ear-Foam-Eartips-For-In-Ear-Earphone-Earbud-Headset/32455634376.html
  3. Napisz do Pioneer'a jak została twoja reklamacja potraktowana przez rtv euro, opisz dokładnie. Reakcja powinna być szybka, Pioneer dba o swoją opinię. Kiedyś miałem podobna przygodę z Lidlem - z maszynką do strzyżenia włosów, opisałem sprawę niemieckiemu producentowi. Na następny dzień producent zadzwonił (rozmowa po polsku!) do mnie z przeprosinami za zachowanie Lidla i poinformowali ze interweniowali w zarządzie Lidla. W ramach przeprosin Producent wysłał mi z Niemiec nówkę. Tego samego dnia zadzwonił do mnie Lidl, przepraszali i poprosili bardzo grzecznie abym się do nich pofatygował to wymienią mi natychmiast na nową. W ten sposób stałem się posiadaczem dwu maszynek w cenie jednej .
  4. Ja już mam, ale wielkie dzięki bo kumpel szuka.
  5. Może były , mi wyświetla "404 ERROR - NOT FOUND".
  6. Kupiłem na Allegro kartę no name 128 gb, przy formatowaniu (fat32) pokazało 263 !!! błędy. Ostatni był krytyczny, nic sie nie dało z kartą zrobić. Sprzedawca co prawda uznał wadę i chciał mi wysłac drugą. Ja jednak wybrałem zwrot kasy. Jest takie powiedzenie "tanie mięso jedzą psy" .
  7. Nie każdego stać na "lepsze"... czyli dużo droższe .
  8. Moje dobrze zaczęły grać po około 30 godzinach, daj im z 25-30 godzin - minę będziesz miał "jak na Budyniu ". Jak masz srebrny kabelek to od razu podłącz, dla mnie różnica jest wyczuwalna.
  9. Jak dla mnie ZST jak i ZS5 dobrze spisują się z Pionkiem jak i z dużo tańszym xDuoo X3.
  10. Ten kod.
  11. Czy wam też przy zdejmowaniu słuchawek nie które tipsy zostają w uszach?
  12. Kontaktowałem się ze sprzedawcą, W opisie jest 600 ohm (a foto jest 250 ohm), podobno opis jest dobry - nie potrafiono mi wyjaśnić rozbieżności. Może nie trafiłem na kompetentna osobę. Jeżeli zdjęcia są sprzedawanych słuchawek to faktycznie mogą to być nówki lub nie wiele używane,
  13. Wystawiane po raz któryś, nie ma na nie żadnych kwitów że są nowe - nie wielu zastawia nówki w lombardzie.
  14. To zakup powyżej 50 Euro więc trzeba sie liczyć z dopłatą 23% Vat.
  15. W każdych słuchawkach kabelek można odczepić ... tylko w niektórych nie można go później doczepić