Robsonek

Bywalec
  • Zawartość

    570
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana Robsonek w Rankingu w dniu 3 Wrzesień

Robsonek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1640 Excellent

O Robsonek

  • Tytuł
    Audiofool
  • Urodziny 30.05.1975

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    foobar2000
  • słuchawki
    HD540 Ref II
  • testuję
    The Wire SE-SE
  • chcę
    Mirandę Kerr :D

Ogólne

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Zainteresowania
    DIY or Girls! ;)

Ostatnie wizyty

2290 wyświetleń profilu
  1. Trochu śmiechu :d

  2. O wszystkim i o niczym.

    właśnie, @grubbby jakbyś chciał to mogę się zamienić na SM-G935F z Tobą, mój się nie myli, no i nie chcę dopłaty
  3. O wszystkim i o niczym.

    hmm wyczuwam lekki delay w selfcontrol haha
  4. Trochu śmiechu :d

    hmmm muszę mu odpowiedzieć kilka razy w takim razie ale miotły wywaliłem czy ten zegarek jest z cebuli? @Tux jak myślisz, kto ma taki łocz u nas na forum? elo!
  5. Trochu śmiechu :d

    Czerwony kapturek bywa niebezpieczny
  6. Gamingowe okazje

    Ożeż Ty! oddawaj lajki, kradzieju, byłem pierwszy! hahaha
  7. R.I.P. Hugh Hefner  bye2gif_qrrrnss.gif

    1. Pokaż poprzednie komentarze  6 więcej
    2. bachankas

      bachankas

      @Robsonek zwolnił się etat dla Ciebie!

    3. Robsonek

      Robsonek

      oo, w końcu jeden ziom, który mi dobrze życzy  :D

    4. Soundman1200

      Soundman1200

      Robsonek,nowy szef polskiego playboya..ideał....ha,.ha...

       

      Młode toto...nie opierzone,ale taki gość pasuje....by nieopierzone dwudziestolatki testować...jedynie fotograficznie ...oczywiście...he,he...

  8. Okazje z allegro i nie tylko

    Bambino, nie znalazłem identycznego u niego ale dość podobny model - typ powiedział, że dla takiego idioty jak ja jest aż za dobry, także tego... kupiłem hahaha Dziękuję wszystkim za cenne porady i wskazówki btw jakieś punkty teraz mi przyszły za rejestrację, szkoda, że po zakupie
  9. Okazje z allegro i nie tylko

    https://www.banggood.com/ANENG-AN8002-Digital-Ture-RMS-Multimeter-ACDC-Current-Voltage-Frequency-Resistance-Temp-Tester-p-1145700.html?p=RO161110893762015018 Siemka, aktualnie multimetr kosztuje ok. 50pl w promo, wyczytałem w internetach, że za ten pieniądz to kozak, hmm... Ktoś miał, ma? I czy ktoś kupował już coś na tym "banggoodzie"? Spoko jest? Sam się zastanawiam czy go nie czapnąć
  10. szpachla do plastiku

    olej to, jeszcze jeden post i będziesz mógł ten unfall wystawić w komisie haha
  11. Srebro i kurde balans. Słuchamy przewodów.

    @KaszaWspraju"Srebro i kurde balans." - wcięło jedno "r" nietoperku
  12. Gamingowe okazje

    Dracula to był czad kiedyś, kiedyś...
  13. Trochu śmiechu :d

    wulkan to kupił, ahahahaha
  14. Gamingowe okazje

    pograłem chwilę... idę zmienić gacie