Skocz do zawartości
Astell&Kern Billie Jean - PREORDER Więcej informacji... ×
Ultrasone w super cenach Więcej informacji... ×

Dariusz01

Zarejestrowany
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14 Neutral

O Dariusz01

  • Tytuł
    klikacz

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    dx200
  • słuchawki
    nauszne
  • testuję
    amp4s
  • chcę
    ?

Ostatnie wizyty

345 wyświetleń profilu
  1. Dariusz01

    DX 150

    To chyba norma w Ibasso. Ta firma stosuje filozofię dopracowania produktu kosztem wczesnych użytkowników, zarówno gdy chodzi o software i hardware. Dopiero trzeci egzemplarz mojego DX200 zachowuje się stabilnie. Ilość wpadek softu była niebotyczna. Ibasso jest otwarte, prowadzi szeroki dialog z użytkownikami, chętnie nastawia ucha na zgłoszenia, daje porady, ewentualnie wymienia sprzęt. Niektórzy nawet odbierają to jako wyjątkową wartość dodaną, niespotykana w innych firmach. Moim zdaniem to zakamuflowana akcja testowa. Wolałbym zamiast tych wszystkich życzliwych porad Paula na Head-Fi - niezawodny produkt. Z jakością jest słabo. Jak już działa to cieszy niezmiernie dźwiękiem.
  2. Dariusz01

    Test FiiO AM3B i BL44

    Ciekawe czy standard 4,4 Pentaconn zdobędzie dominująca pozycję na rynku złącz. To już nie tylko Sony, to Sennheiser, Ibasso ,Cayin, Fiio. Ja nie mogę zrozumieć dlaczego bardziej skomplikowane połączenie zbalansowane, trudniejsze w aplikacji, pakowano do mniejszego wtyku od 3,5mm - do 2,5 mm. Geometria wtyku nie przystawała do kabli, które chciałoby się mieć. Może chodziło o zróżnicowanie fizyczne otworów na wtyki, aby nie dochodziło do pomyłek. Ale to przecież pójście w górę jest bardziej rozsądne i ja uważam standard 4,4 za świetny. Co więcej może on połączyć w uniwersalności urządzenia stacjonarne i przenośne ( Sennheiser HDV 820 już ma). Ze znanych mi producentów sprzętów przenośnych dwa poszły mocno w stronę modularyzacji Ampów - Fiio i Ibasso i to w bardzo podobny sposób. Od strony funkcjonalnej opisywany tu Amp Fio wydaje mi się strzałem w dziesiątkę- najbardziej popularne wejście niezbalansowane 3,5mm i wygodne wejście zbalansowane 4,4mm. Nie mam tego w swoim Ibasso, gdzie muszę sie zadowolić pojedynczym 4,4. Jednym słowem Fiio dostarcza coraz bardziej przemyślane produkty.
  3. Dariusz01

    DX 150

    Ciekawy test, wychodzi na to, że dx150 już zupełnie wystarczy, a brzmienie można dopasować ampem i to właśnie amp6 odpowiada za ten łagodniejszy i gładszy charakter. Znaczenie tego wymiennego modułu trudno przecenić. Wystarczy włożyć do dx200 amp4, aby uzyskać zdecydowanie inny dźwięk. Ale w jednym dx150 lekko mnie zawodzi - brak natywnego systemu Mango. Mango OS gra lepiej niż Mango Android (moim subiektywnym zdaniem rzecz jasna).
  4. Dariusz01

    iBasso DX200

    Sprawiłem sobie amp3 oraz amp4s. Uuu... istotnie się różnią. O ile amp3 jest rozwinięciem wyjścia zbalansowanego w amp1, trochę bardziej gładki, trochę bardziej muzykalny, trochę lepiej panuje nad słuchawkami (i jest trochę głośniej), to amp4s to zwierze innego gatunku. Wersji amp4 (bez 's') nie znam. Natomiast 4s to stylizacja 'estradowa', pojawia się większy pogłos, wybrzmienia są dłuższe, więcej energii, powietrza, ale .. malowane taką grubsza kreską. Amp 3 jest bardziej misterny i chyba lepiej sprawuje się z dokami. Z nausznikami amp4s uwodzi. Nie słyszałem jeszcze takiego dźwięku z DAPa. Chyba jednak pozostanę przy amp4s i amp1.
  5. Dariusz01

    DX 150

    Dla formalności - najchętniej kupowałbym takie zabawki w mp3store. Ale .... oferta jaka jest każdy widzi i dostępność Ibasso z jakiegoś powodu mocno zawodzi. Jeszce przy okazji ghost touch i awarii Ibasso - ja miałem to dwa razy. Dwa zwracane egzemplarze , zgryzota, czekanie i dopiero trzeci egzemplarz funkcjonuje OK. Doświadczenie podpowiada mi, że od Ibasso najlepiej kupić produkt już dojrzały, po kilku miesiącach produkcji i usprawnień dzięki obfitej wymianie informacji np w Head-Fi
  6. Dariusz01

    DX 150

    Mam pozytywne doświadczenia z Headphoniaks.Kupiłem u nich Amp 3 oraz Amp 4s do Ibasso. Przesyłka docierała po trzech dniach od zamówienia. Na rynku europejskim maja chyba najlepsze ceny. Starają się.
  7. Dariusz01

    iBasso DX200

    Ten Continental ma chyba wszystkie możliwe warianty złącz, przy czym należy chyba odróżnić dwa zagadnienia - budowę urządzenia i typ transmisji sygnału/tył złącza. Jeśli wysyłamy sygnał analogowy zbalansowany z wyjścia zbalansowanego 2,5 cztero-pinowego źródła do wejścia wzmacniacza również 2,5 w Alo Audio (a takie jest) - to trudniej o poprawniejsze połączenie. Jeśli żródłem jest typowe 3,5 trzy-pinowe i odbiornikiem również 3,5 trzypinowe (a takie w Alo Audio też jest) to sygnał raczej nie jest zbalansowany, ale to akurat nic nie szkodzi.
  8. Dariusz01

    iBasso DX200

    No i tu pojawiają się wątpliwości. Na marginesie - AMP 1 ma chyba LO niezbalansowane. Wejścia we wzmacniaczach zbalansowanych oprócz dwóch pinów dla sygnału mają trzeci pin dla masy (GND). Tego nie mamy na wyjściu z DXa. Czy można to zignorować? A&K jednak proponuje specjalną wtyczkę w takim wypadku, która masę łączy w wyjściu niezbalansowanym a sygnał czerpie ze zbalansowanego. Gdzieś tam się doczytałem, że prowadzenie masy we wzmacniaczu mocy, może być problemem w takim wypadku i najbezpieczniejsze są fizycznie odseparowane monobloki. Także mam watpliwości, bo pewnie za mało wiem w tej materii. Najchętniej sprawdziłbym takie podłączenie do jakiegoś zbalansowanego wzmacniacza słuchawkowego.
  9. Dariusz01

    iBasso DX200

    Ano z europejskiego sklepu, który był już tu przywoływany. A i cena była dobra, bo mieli Black Week. Co do tzw 'sceny' to nie zauważam istotnych zmian, ale tak może być, że w tym aspekcie dominują słuchawki raczej niż inne elementy. Najbardziej zauważalna zmiana to jednak w ogólnym balansie dźwięku - trochę więcej kontrolowanego dołu i trochę złagodzona góra w AMP3. Scena dla mnie bez istotnych zmian. Przyjemniej ale bez tej 'zadziorności' , za którą można lubić AMP1.
  10. Dariusz01

    iBasso DX200

    Ćwiczę DX200 nowym AMP3. Niby różnice subtelne, ale jednak zauważalne. Jest odrobinę łagodniej, nie tak dosadnie w górze pasma a tym samym głębiej na dole i z lepszą artykulacją basu. Wokale zyskują. Z drugiej strony - to nie jest nowa wyższa jakość, po prostu odrobinę inny sposób prezentacji i dalej można lubić AMP1. Zastanawiam się natomiast jak można wykorzystać wyjście Line Out oparte na 4-pinowej dziurce 2,5 mm, a wiec bez tzw masy (ground).
  11. Dariusz01

    iBasso DX200

    Czy są jakieś wieści o AMP3 w dystrybucji MP3 Store?
  12. Dariusz01

    Astell&Kern KANN

    Jeśli już miałbym szukać sparringu dla Kann'a, to w tej samej klasie cenowej, a nie na wyżynach A&K. I tu naturalnym partnerem do porównań jest DX200, są to w końcu dwie nowości w zbliżonej cenie. Pomijając obiektywne różnice funkcjonalne a odnosząc się do warstwy subiektywnej, czyli brzmienia - Kann to bardzo bezpieczna kompozycja, mnie nie męczy, nie irytuje, jest organicznie zrównoważony i łatwy w akceptacji. Padały tu takie obserwacje i ja się do nich przyłączam. Ale... ... przełączając np T5pV2 z wyjścia zbalansowanego Kann'a na takież samo w DX'ie, mam poczucie, że szyba w oknie, przez którą oglądam świat moich nagrać została nagle porządnie wyczyszczona.
  13. Dariusz01

    Astell&Kern KANN

    Ze smakoszami dźwięku jest trochę tak jak ze Smakoszami wina czy whisky. Kann to świetnie zrównoważony blend, powiedzmy mało ryzykownie taki Ballantine, a DX200 to single malt z małej (chińskiej) destylarni, coś początkowo w tym smaku irytuje a coś jednak pociąga. Jednak produkt musi być stabilny i tu Kann a i generalnie A&K to prostu pewna marka, czego zdecydowanie nie można powiedzieć o Ibasso. Miałem też przez długie 3 lata AK120 pierwszej generacji, same dobre wspomnienia. Wydaje mi się, że barierą techniczną jest jednak brak zdublowania przetwornika (po jednym na kanał) w Kann i to być może przesądza o niekoniecznie najlepszej separacji. Ale jest wiele innych zalet w granicach sensownie wymyślonego kompromisu. Nie obcowałem dłużej z AK380 (tylko okazjonalnie), ale jest dla mnie oczywiste, że to inna (wyższa) klasa produktu i wyniki porównania też są oczywiste.
  14. Dariusz01

    Astell&Kern KANN

    Jako koncepcja całościowa produktu- dla mnie Kann jest niemal idealny, taki dobry balans wszystkich cech. Co nie znaczy, że gra najlepiej na świecie. Owszem jest odrobinę przytłumiony, nie eksponuje niuansów ale też ich całkiem nie wycina. Brzmieniowo jednak prym wiedzie DX200, przynajmniej w tym budżecie.
  15. Dariusz01

    Astell&Kern KANN

    Mam teraz i DXa i Kanna. Chwilowo na własność, a może nie chwilowo, bo nic tak nie wyrabia opinii jak właścicielski spokojny test porównawczy. Daleki jestem w tej chwili od pewnych stwierdzeń w sprawie brzmienia, zwłaszcza, ze DX ma różne oblicza w zależności od FW i użytego playera. To są jednak dwie różne filozofie. DX to platforma rozwojowa, gdzie w zakresie oprogramowania nic nie jest jeszcze skończone a prace trwają, inspirowane m.in. ciągłą dyskusją na Head -Fi (9 wersji FW!). Kann to produkt skończony, Także w kwestii estetycznej i funkcjonalnej - jest spójny. Design moim zdaniem świetny, co jest zawsze jednak subiektywne. WiFi służy do połączeń w ramach ekosystemu AK a nie do instalowania nowych aplikacji. Także wszystko jest tu już wymyślone i takie jak ma być, a w DXie...wszystko jeszcze wydarzyć się może , także wraz z kolejnymi modułami wymiennymi wzmacniacza. . Potężnym atutem Kanna są możliwości w zakresie mocy i wydajność baterii. Oba DAPy uważam za najciekawsze w relacji cena-jakość i za jeszcze względnie akceptowalne pieniądze, ale są z zupełnie innych światów. Dźwiękowo dostrzegam oczywiste różnice, ale co jest lepsze... to przyniesie doświadczenie. Tak czy siak trzeba AK pochwalić za Kanna - power to the people.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności