-
Postów
3692 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
22
Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności
█│Action Games│2D Action
w Halls of Fame
Blog prowadzony przez Arthass
Opublikowano
Kiedyś na pewno gry wymagały więcej kreatywności ze względu na ograniczenia technologiczne - czyli liczyła się grywalność. Obecnie jest odwrotnie - technologia daje tak ogromne możliwości, że można zaniedbać wiele aspektów skupiając się na kilku elementach wykorzystujących sposoby przyciągnięcia uwagi. Wiele gier to już mniej gry, a bardziej interaktywne filmy, gdzie gracz niemal prowadzony jest za rękę, ryzyko niepowodzeń jest minimalizowane, często w taki sposób, że nie można tego zauważyć (np. w FPSach stosuje się często technikę "przyciągania" pocisków do wroga zaprogramowaną w kodzie gry). Choć z drugiej strony, ciężko powiedzieć że wybitnych gier współczesnych jest obecnie mniej niż kiedyś. Różnica polega na tym, że jest po prostu ogólnie więcej gier, stąd trudniej trafić na te wybitne.