Skocz do zawartości

Sansa Express 1gb - Moja Recenzja


adikk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

To mój pierwszy post i pierwsza recenzja czegoś (chyba w życiu) więc proszę o wyrozumiałość. Wszelkie braki w informacjach postaram się uzupełnić odpowiadając na ew. pytania. Od razu uprzedzam, że jest to mój pierwszy player, nie mam żadnego doświadczenia więc jest to recenzja czysto amatorska. Skala ocen 1-5

 

Ok. Zacznijmy.

 

Decyzja padła na najtańsza wersję – 1GB bez FM - ale za to dokupiłem 1GB MicroSC (Kingstone). Mam go drugi dzień więc wszystko jest bardzo świeże i być może będę musiał coś później odszczekać albo doszczekać. Jeśli komuś zależy na zdjeciach, to zrobie i wrzucę, ale może to chwile potrwać.

 

To co widzisz na początku czyli - Opakowanie

 

Pudełko jak zdąrzyłem się zorientować standardowe jak na Sandiska. W środku nic nie lata, ogólnie ok.

 

Zawartość opakowania.

 

W opakowniau znajdowały się:

-Playerek

-Słuchawki

-Krótka przedłużka USB

-Smycz

-Skrócona instrukcja

-CD

-Ulotki reklamowe i nakleiki

 

Co do smyczy...

Długośc około 45cm, wygłada jakby była zrobiona z otuliny kabla i pewnie tak jest. Jest rozłączana, a w zasadzie rozkręcana. Co do wyglądu...gusty są różne, mi akutat wygląd smyczy lata.

 

Zawartość CD:

Instrukcja, a w zasadzie instrukcje w wieelu językach min. PL (tłumaczenie średnie, ale może to ogólnie instrukcja jest średnia, czasem brakuje oprócz wskazówek step by step jakiegoś wyjaśnienia co to jest i co mi to zrobi). Dodatkowo na CD jest Audible oraz Product Registration.

 

Player: