Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Regulamin

Prosimy poświęć chwilę, żeby zapoznać się z poniższymi zasadami.

Pamiętaj, że nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek zamieszczone wypowiedzi użytkowników. Nie ręczymy za nie ani nie gwarantujemy dokładności, kompletności lub przydatności jakichkolwiek wypowiedzi, oraz nie ponosimy odpowiedzialności za treść jakichkolwiek wiadomości.

Wypowiedzi wyrażają poglądy autorów wypowiedzi i niekoniecznie muszą być zbieżne z poglądami właściciela niniejszej strony internetowej. Każdego użytkownika, który uważa, że opublikowane zostały niezgodne materiały mające charakter wykroczenia prosimy o natychmiastowy kontakt z nami poprzez wiadomość e-mail lub formularz kontaktowy. Mamy możliwość usunięcia obraźliwych wiadomości i dołożymy wszelkich starań, aby to uczynić - w rozsądnych ramach czasowych - jeśli stwierdzimy, że takie działanie jest konieczne.

Korzystając z naszej strony akceptujesz zakaz publikowania materiałów, które są niezgodne z prawdą lub mają charakter zniesławiający, niedokładny, obraźliwy, wulgarny, szerzący nienawiść, są napastliwe, obsceniczne, bluźniercze, zorientowane seksualnie, groźne, naruszają prywatność osób trzecich lub w w jakikolwiek inny sposób naruszają obowiązujące normy prawne.

Użytkownicy zobowiązani są zakazem publikacji wszelkich materiałów chronionych prawem autorskim - chyba, że jesteś właścicielem praw autorskich lub są własnością właściciela strony.

Nasze oprogramowanie wykorzystuje pliki cookies, aby odróżnić Cię od innych użytkowników naszej strony internetowej. Pliki cookies zapewniają spersonalizowane ustawienia kont użytkowników podczas przeglądania naszej strony.

 

Regulamin forum.MP3store.pl
przeczytaj zanim zaczniesz pisać
1. Zasady ogólne

1.1 Na forum obowiązuje kultura i netykieta.

1.2. Osoba wypowiadająca się na forum, zobowiązuje się przestrzegać niniejszy regulamin.


2. Zasady dotyczące rejestracji

2.1. Zarejestrować może się każdy. Rejestracja jest darmowa.

2.2. Rejestrując się na forum, zobowiązujesz się przestrzegać niniejszy regulamin.

2.3. Nazwa użytkownika nie może zawierać wulgaryzmów ani słów i zwrotów uznanych za niestosowne.

2.4. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.

2.5. W razie problemów z kontem, należy napisać na adres adminia.forum@mp3store.pl opisując zaistniałą sytuację i podając nazwę konta (login lub wyświetlaną nazwę użytkownika) oraz adres email, na który konto zostało zarejestrowane.

2.6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w związku z korzystaniem z forum, jako Zarejestrowany Użytkownik. Administratorem danych osobowych Zarejestrowanych Użytkowników jest właściciel forum - firma Multimedia Intelligent Products sp. j. z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000278901, NIP: 525-22-57-907.

2.7. Zarejestrowany Użytkownik, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym oświadcza, że są one zgodne z prawdą i wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (stosownie do ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 ze zm.) w celu realizacji usług dostępnych w ramach Forum.
 
 
 

2.8. Każdy Zarejestrowany Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych, a także prawo ich poprawiania i żądania ich usunięcia. W tym celu należy skontaktować z administratorem forum lub listownie na adres siedziby firmy.



3. Zasady dotyczące gości

3.1. Z forum można skorzystać bez rejestracji.

3.2. Wypowiadając się na forum jako gość, zobowiązujesz się przestrzegać niniejszy regulamin.

3.3. Działy w których goście mogą się wypowiadać bez rejestracji są specjalnie oznaczone, większość innych działów można przeglądać bez rejestracji.


4. Zasady dotyczące avatara/sygnaturki/własnego tytułu

4.1. Avatar: Maksymalne wymiary avatara to 100x100 pikseli. Maksymalna dopuszczalna wielkość avatara to około 100KB.

4.2. Sygnaturka: Maksymalne wymiary sygnaturki są określone są przez zdrowy rozsądek. W sygnaturkach nie wolno umieszczać elementów graficznych.

4.3. Własny tytuł: Własny tytuł przysługuje użytkownikowi, który napisał co najmniej 500 postów.

4.4. Avatar, sygnaturka i własny tytuł nie mogą zawierać bądź prowadzić do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc.

4.5. Administracja forum zachowuje sobie prawo do modyfikacji bądź usunięcia avatara/sygnaturki/tytułu użytkownika bez możliwości przywrócenia.


5. Zasady dotyczące wypowiadania się

5.1. Jeśli nie masz niczego miłego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.

5.2. Jeśli nie masz niczego konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.

5.3. Należy starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz pamiętać o interpunkcji - ułatwia to innym użytkownikom zrozumienie sensu wypowiedzi.

5.4. Nie wolno:
a) Obrażać, wyzywać, poniżać, naśmiewać się z innych użytkowników.
b ) Wypowiadać się w sposób naruszający obowiązujące normy społeczne.
c) Wypowiadać się na tematy naruszające prawo.
d) Wypowiadać się używając wulgaryzmów.
e) Umieszczać materiałów bądź linków do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc.
f) Prowadzić dyskusji/umieszczać linków do pirackich kopii: oprogramowania, muzyki, filmów etc.
g) Umieszczać w poście linków do plików znajdujących się na stronach hostujących pliki (rapidshare, megaupload etc.).
h) Umieszczać w poście grafik znajdujących się na stronach hostujących pliki graficzne (imageshack, fotka etc.).
i) Spamować
j) zamieszczać w statusach ofert sprzedaży i linków do allegro 
k) Nadużywać rozmiarów, typów i kolorów czcionki.
l) Wypowiadać się na tematy nie związane z tematem wątku.
m) Wypowiadać się jednym słowem lub jednym krótkim zdaniem.
n) Pisać posta pod postem (chyba że: minęło już parę godzin, nowy post porusza zupełnie inny temat, poprzedni post był by zbyt długi). W razie potrzeby należy edytować istniejącą wypowiedź.
o) Podawać linków "poleconych": gier online, zarabiania online i innych.
p) Bez powodu odkopywać starych wątków.
q) Zamieszczać ofert, reklam stron i usług komercyjnych bez uzgodnienia tego z administracją

r) zamieszczać jakichkolwiek treści o tematyce politycznej i światopoglądowej, w tym o tematyce religijnej. Zakaz dotyczy wszystkich form publicznej komunikacji, wątków dyskusyjnych, statusów i czata.


5.5. Użytkownik publikujący swoje wypowiedzi na Forum niniejszym upoważnia nieodpłatnie właściciela forum do:
a) zapisywania publikowanych wypowiedzi w pamięci komputera,
b ) obróbki cyfrowej celem dostosowania ich do wymogów serwisu,
c) publikowania i rozpowszechniania nadesłanych przez Użytkownika wypowiedzi w sieci Internet,
d) włączania ich (lub ich fragmentów) do innych utworów i tworzenia opracowań,
e) wytwarzania określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową w dowolnym formacie,
f) rozpowszechniania wypowiedzi na każdym nośniku audiowizualnym, a w szczególności na nośniku magnetycznym oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego, jak również w postaci drukowanej,
g) umieszczania wypowiedzi w bazach danych.

5.6. Wypowiedzi niezgodne z regulaminem mogą być usunięte bez możliwości przywrócenia.


6. Zasady dotyczące zakładania nowych wątków

6.1. Aby przed założeniem nowego wątku dowiedzieć się czy taki już nie istnieje, należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki - wyszukiwarka.

6.2. Nowy wątek powinien zostać założony we właściwym dziale forum.

6.3. Nowy wątek powinien posiadać jasny i czytelny tytuł. Tytuły "pomocy!!" czy "aiieee" są nieakceptowalne.

6.4. Pierwszy post w nowym wątku powinien zawierać czytelną i przemyślaną wypowiedź. Posty "pomocy padł mi odtwarzacz co robić" czy "jak w tytule" są nieakceptowalne.

6.5. Nie wolno:
a) Prowadzić dyskusji nie związanych z tematyką forum poza odpowiednim działem - Hyde Park.
b ) Zakładać "forumowych gier i zabaw" poza odpowiednią kategorią - specjalna kategoria.
c) Zakładać wątków związanych z zarabianiem online i zbieraniem poleconych.
d) Zakładać wątków związanych z reklamą stron i usług bez wcześniejszego uzgodnienia z administracją forum.

6.6. Wątki niezgodne z regulaminem mogą być usunięte bez możliwości przywrócenia.


7. Informacje dotyczące administracji

7.1. Porządek na forum pilnowany jest przez administrację forum - administratorów i moderatorów.

7.2. Administracja i właściciel forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez forum użytkowników, w przypadku stwierdzenia nadużycia
należy je zgłosić do administratora lub moderatora, który po potwierdzeniu słuszności zgłoszenia usunie treść powodującą nadużycie.

7.3. Decyzje dotyczące działania forum należą do administracji forum.

7.4. Decyzje dotyczące kwestii niesprecyzowanych w niniejszym regulaminie należą do administracji forum.

7.5. Odwołanie od decyzji moderatora można składać do aministratora. Decyzja administratora jest ostateczna.

7.6. Pisząc na adres adminia.forum@mp3store.pl można skontaktować się bezpośrednio z administratorem forum.


8. Informacje dotyczące kar

8.1. Użytkownicy łamiący regulamin bądź celowo wyszukujący i wykorzystujący luki w regulaminie zostaną ukarani.

8.2. Możliwy wymiar kary to:
a) słowne ostrzeżenie
b ) odbierane praw do wypowiadania się na forum na czas określony (od kilku godzin do kilku dni)
c) przeniesienie do "szarej" kategorii co wiąże się z:

  • wyzerowaniem licznika postów (stan licznika nie zostanie przywrócony)
  • usunięciem avatara, sygnaturki i własnego tytułu użytkownika (avatar, sygnaturka ani tytuł nie zostaną przywrócone)
  • odebraniem prawa do edycji profilu
  • odebraniem prawa do zakładania nowych wątków
  • odebraniem prawa do wypowiadania się w określonych działach (np. komis)

d) zawieszenie konta
e) ban (permanentny)

8.3. O nałożeniu kary decyduje administracja.

8.4. Odwołanie od decyzji moderatora można składać do administratora. Decyzja administratora jest ostateczna.


9. Informacje dodatkowe

9.1. Regulamin może zostać zmodyfikowany.

9.2. Uwagi i propozycje dotyczące regulaminu należy kierować do administracji forum na adres: adminia.forum@mp3store.pl

 
(uaktualniono: 13.06.2017 (+5r); 11-02-2014(+5.4j) 25.05.2010, poprzednio: 4.01.2009, 25.12.2007, 9.07.2007)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności